Snak

Mere indhold efter annoncen
Det er et ringe forsøg på at lave en Forrest Gump fuldstændig blottet for humor og drama! Ikke siden Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull er jeg blevet så skuffet over en film!
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja, Beierhund das Oder die Flippenwald gersput!
"Fuck den er laaaang og desværre er den også kedelig. Hvordan den er nomineret til et hav af priser, kan man da på ingen måde fatte? "

Fordi den efter amerikansk standard er intellektuel, bygger på en novelle af F. Scott Fitzgerald (ham med "The great Gatsby" og hos nogle vækker stof til eftertanke (hvad-nu-hvis?-tingen).

Og så er der jo den gode, gamle hype. Jeg så trailer for den med damen for noget tid siden, vi så på hinanden og rystede smilende på hovedet.

Så kom anmeldelserne og hypen. I lørdags blev jeg så tvunget med ind for at se den. Hun synes: "Den var da meget god" (som en pige siger, når filmen ikke er god). Jeg synes, den var noget laaangtrukkent og banalt ....


Uhmmm Jessica alba med bikini i 2 timer på tv3
LOL!
Er helt enig i, at filmen Benjamin Button er overvurderet. Den har vel hovedsageligt scoret nomineringerne pga. filmens hovedplot; at et menneske lever sit liv baglæns. Hovedplottet er særdeles interessant og Fincher er en dygtig instruktør, men som mange siger, så er filmen desværre lang og kedelig. Der er stort set ingen progression i filmen og langt størstedelen af handlingen bygger på klicheer.
Jeg var meget skuffet, da jeg havde set filmen. Havde store forventninger, da plottet virkede interessant og fordi Fincher havde instrueret den. Seven og Fight Club var jo bl.a. enestående.
Det er lettere at få en kamel over en grøft end at få en tåbe til at lytte til fornuft
Fik set Rock N Rolla i gaar. Det kan siges kort: FED film!

Godt skruet sammen i typisk Guy Ritchie stil.

I weekenden saa jeg tegnefilmen Afro Samurai. Tjek nogle trailere og se om det er noget for jer, jeg synes at det var godt, og skal se spillefilmen snart. Selve tegneserien er 5 afsnit, og nu er der nemlig kommet en spillefilm.
Det er samurai-manga, der blander 2D personer og 3D baggrund med svedige beats af RZA. Personerne er ikke tegnet i typisk mangastil, men f.eks. kampscenerne er mangainspirerede med hurtige klip o.l. Underligt lyder det, men det er flot tegnet, og stilen er overvejende hack and slash krydret med samuraivisdomsord.
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
"Så kom anmeldelserne og hypen. I lørdags blev jeg så tvunget med ind for at se den. Hun synes: "Den var da meget god" (som en pige siger, når filmen ikke er god). Jeg synes, den var noget laaangtrukkent og banalt .... "

Sådan er vi jo så forskellige. Min søster var blevet så rørt af filmen, at hun gik direkte ind og tog hendes 1 årige datter op af sengen, bare for at holde hende lidt..

Jeg synes det var en rigtig god film, og dejligt at se en film der giver sig tid til at fortælle historien. Filmen er langsom ja, men det skal nogle film være.
Jeg synes det er problematisk når en film der så lang, til tider langtrukken, alligevel formår at efterlade en med føelsen af at filmen blev afrundet for hurtigt.

Hele historinen hvor han tager til indien og man ikke hører fra ham, og så til han kommer tilbage som en dement dreng, er imo en alt for let løsning der der giver mig smag af at filmen enten ramte en tids deadline (Oscar uddelingen) eller at bugettet ikke rakte længere.

Der kunne sagtens være brugt mere tid på de sidste år.




Så er jeg mere til filmene THE Wrestler, og Gran Torino.
https://media.giphy.com/media/hrlkHUl2PQhtC/giphy-downsized-large.gif
Har set en film der hedder 13 american conspiracy havde lejet den hos blockbuster. Er der nogle der ved om der en efterfølger til den om den er produceret har været i biffen. Utrolig fed film! Fortæller alle sandhederne om USA
Det er mig fra det gamle forum 1999... Desværre blev Sukur en fodboldhelt, men en landsforrædder politisk
Et søg på IMDB og Google giver ingen hit, er du sikker på det ikke er noget du har drømt? citat: "Fortæller alle sandhederne om USA"

Når du engang går i seng i aften, så skal du nok få 2´eren (måske også I toeren hvis grækeren altså er hjemme) :)

https://media.giphy.com/media/hrlkHUl2PQhtC/giphy-downsized-large.gif
Når nu folk med en vis indsigt har rost filmen, og den i øvrigt bygger på et forlæg fra en anerkendt forfatter, så kan den ikke være andet end banal.

Garri, skift plade, ffs.

Annonce