Fik set Rock N Rolla i gaar. Det kan siges kort: FED film!
Godt skruet sammen i typisk Guy Ritchie stil.
I weekenden saa jeg tegnefilmen Afro Samurai. Tjek nogle trailere og se om det er noget for jer, jeg synes at det var godt, og skal se spillefilmen snart. Selve tegneserien er 5 afsnit, og nu er der nemlig kommet en spillefilm.
Det er samurai-manga, der blander 2D personer og 3D baggrund med svedige beats af RZA. Personerne er ikke tegnet i typisk mangastil, men f.eks. kampscenerne er mangainspirerede med hurtige klip o.l. Underligt lyder det, men det er flot tegnet, og stilen er overvejende hack and slash krydret med samuraivisdomsord.
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.