Naar jeg er interesseret i en film, saa undgaar jeg at laese anmeldelser, se reklamer osv. Det er ikke andet end oedelaeggende for oplevelsen - hvorfor det er det kunne da skrives en hel afhandling om.
Hvis det er så ødelæggende, bliver man næsten nød til at spørge om, hvorfor du egentlig bruger tid på en tråd, som handler om at anmelde film?
Hvis det er så ødelæggende, bliver man næsten nød til at spørge om, hvorfor du egentlig bruger tid på en tråd, som handler om at anmelde film?