@pibe
"Ps. ret elitært af dig sådan at kalde imdb´s brugere for pøblen"
Når over 10.000 har stemt om en film, så kalder jeg det for en popularitetskonkurrence.
Jeg er for resten vild med flere af Finchers film, herunder Zodiac.
"Har ikke set den, venter nok til dvd´en, men det er skægt, at Fincher så målrettet forsøger sig i en anden genre, synes jeg."
Det er slet ikke faldet dig ind, at Fincher gerne vil vinde en røvfuld Oscar-statuetter?
I øvrigt:
"Garrideb, det var nu ikke imdb-ratingen, men derimod priserne, anmeldelserne og det "intellektuelle" forlæg, du syntes at hæfte dig ved."
Du mangler stadigvæk at forklare mig, hvorfor Fitzgerald er en god forfatter?
Vi allerede fået slået fast, at anmeldelserne var blandede.