"Hvis du taenker paa ovenstaaende faktum, at B&O ikke leverede det bedste billede, saa kan du ikke rigtig bruge dem som argument paa at lavere oploesning kan give bedre billede/oplevelse."
Jo det kan jeg da. For B&O´s opløsningsniveau blev valgt ud fra hvad brugerne sagde i undersøgelserne de mente var det bedste billede (også selvom teknikerne kunne fremvise en matematisk bedre opløsning).
Med andre ord valgte man at sætte den opløsning som de fleste brugere synes var bedst at se film etc. på som standard og det var ikke den matematisk bedste opløsning.
Du kan jo selv indstille tv´et.
Det kan så være at du ville tilhøre en anden gruppe i sådan et forbruger-panel, men det er jo en anden sag.
PS. Med panel mener jeg en gruppe af forbrugere og ikke den tv-tekniske term.
Jo det kan jeg da. For B&O´s opløsningsniveau blev valgt ud fra hvad brugerne sagde i undersøgelserne de mente var det bedste billede (også selvom teknikerne kunne fremvise en matematisk bedre opløsning).
Med andre ord valgte man at sætte den opløsning som de fleste brugere synes var bedst at se film etc. på som standard og det var ikke den matematisk bedste opløsning.
Du kan jo selv indstille tv´et.
Det kan så være at du ville tilhøre en anden gruppe i sådan et forbruger-panel, men det er jo en anden sag.
PS. Med panel mener jeg en gruppe af forbrugere og ikke den tv-tekniske term.
Det er flot, at du kan lukke lort ud, men det er jo sådan set ikke noget at være stolt af. Ethvert røvhul kan gøre det samme. Selv et rotterøvhul kan presse små klumper lort ud. Du bør virkelig stile efter mere her i livet end at kunne efterligne et ...