Snak

Mere indhold efter annoncen
Haha 8,0 på IMDB?? Den er i bedste fald håbløs uinteressant og ligegyldig.

Endnu et bevis paa at man ikke kan bruge imdb til andet end opslagsvaerk.
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
Ja det må efterhånden snart være konklusionen. Som oftest mener jeg dog godt man kan fornemme i hvilken retning pilen peger. Men det her er jo endog endnu mere retarderet, end at The Dark Knight skulle være verdenshistoriens 5. bedste film.
IMO er The Dark Knight verdenshistoriens bedste! superhelte film. Hvis folk ellers kan skelne mellem genrene, så er IMDB sgu ikke så håbløs som nogle vil gøre den til.

https://media.giphy.com/media/hrlkHUl2PQhtC/giphy-downsized-large.gif
Så når man afgiver en stemme, så skal man give point ud fra hvor god filmen er indenfor pågældende genre og ikke generelt?

Jeg har også altid, til eksamen, lukreret på mine holdkammeraters manglende tyskkundskaber.
Ardiles, det er faktisk ret meget Keitel er fejlportræteret.

Fromm synes jeg nu passer meget godt med det billede bøgerne giver.

Det er flot, at du kan lukke lort ud, men det er jo sådan set ikke noget at være stolt af. Ethvert røvhul kan gøre det samme. Selv et rotterøvhul kan presse små klumper lort ud. Du bør virkelig stile efter mere her i livet end at kunne efterligne et ...
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Så når man afgiver en stemme, så skal man give point ud fra hvor god filmen er indenfor pågældende genre og ikke generelt?


Ja! det er jo alligevel umuligt at sammenligne et historisk drama og så f.eks. en superhelte film, eller en eller anden komedie for dens sags skyld.

Jeg har også altid, til eksamen, lukreret på mine holdkammeraters manglende tyskkundskaber.

??
https://media.giphy.com/media/hrlkHUl2PQhtC/giphy-downsized-large.gif
IMO er The Dark Knight verdenshistoriens bedste! superhelte film.

Glemmer du ikke Ninja Turtles?

IMO er de foerste 2 Batman film bedre end Dark Knight. X-Men filmene og Hulk er ogsaa bedre.
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
Det er vel ikke tænkt som et relativt bedømmelsessystem.

Skulle det give mening at vurdere udelukkende inden for den enkelte genre, så skulle det i sagens natur betyde, at eksempelvis et 8 tal skulle kunne være billigere for en superheltefilm end for et episk drama.

Det er flot, at du kan lukke lort ud, men det er jo sådan set ikke noget at være stolt af. Ethvert røvhul kan gøre det samme. Selv et rotterøvhul kan presse små klumper lort ud. Du bør virkelig stile efter mere her i livet end at kunne efterligne et ...
Det er vel ikke tænkt som et relativt bedømmelsessystem.

Ved ikke hvad det er taenkt som, men ved at mange, inkl. traaden her, bruger det som reference og argument for at filmen er god.
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
Jeg synes bare ikke det giver mening at sidde og skelne mellem genrerne i karaktergivningen. Dermed er man nødt til at antage at karakterbedømmelsen alligevel ikke er ens.

Man kan skelne på den måde, at man ikke kan anføre det som et kritikpunkt, at der er for lidt med motorsav i "four weddings and a funeral"
Det er flot, at du kan lukke lort ud, men det er jo sådan set ikke noget at være stolt af. Ethvert røvhul kan gøre det samme. Selv et rotterøvhul kan presse små klumper lort ud. Du bør virkelig stile efter mere her i livet end at kunne efterligne et ...
Annonce