Hvorfor så spilde din tid i tråd hvor der bliver anmeldt film? Eller i det hele taget bruge tid på en anmeldelse
Fordi vi her kan snakke om filmen paa kryds og tvaers, hvilket kan aabne op for ting, man ikke har lagt maerke til eller var klar over. Endvidere kan man blive bekendt med film, man ikke har hoert om. At du, eller en anden, siger, at filmen er fantastisk tager jeg ikke naert. Naar jeg har set filmen kan jeg saa erklaere mig enig eller uenig og forklare hvorfor.
Som jeg skrev foer, ser jeg mere traaden som anbefalinger og ikke anmeldelser.
e har vel forudsætningen som Meneske. Jeg føler iøvrigt ikke at noget bliver trukket ned over hovedet på mig.
Naar du tager karaktererne for gode varer og kvalitetsstempel, bliver de jo "trukket over hovedet paa dig". Sorry, men kan ikke komme i tanker om bedre udtryk. Det var ca. det, jeg mente.
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.