"For den gående på det suveræne i plottet, den udtænkte slutning, overraskelserne osv., fangede jeg ikke. Er der noget jeg helt er gået glip af, ved den film? Det er en fin historie - og historie i historien - men skulle det virkelig være andet end det?"
Det har jeg nu aldrig sagt, Matti. Jeg ved ikke, om du har misset noget. Jeg synes bare, at det er en fed film. God stemning, fed historie og rigtig gode skuespilpræstationer.
Jeg ved såmænd ikke, om der er noget dybere intellektuelt lag.
Det har jeg nu aldrig sagt, Matti. Jeg ved ikke, om du har misset noget. Jeg synes bare, at det er en fed film. God stemning, fed historie og rigtig gode skuespilpræstationer.
Jeg ved såmænd ikke, om der er noget dybere intellektuelt lag.
"Det er ikke alderen, der gør det. Derimod nok: den skolede hensynsløshed, når man betragter livets realiteter, og evnen til at bære dem og i sit indre at være dem voksen."