Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvordan har det så sagt dig noget?
mit bud på de 10 vigtigste hiphop udgivelser:

eric b & rakim - "paid in full"
run dmc - "touhger than leather" (side om side med "raisin hell")
ultramagnetic mc´s - "critical beatdown"
dr. dre - "the chronic"
wu tang - "36 chambers"
kool g rap (+ dj polo) - "road to the riches"
nwa - "niggerz for life" (side om side med "straight outta compton)
notorious b.i.g. - "ready to die"
nas - "illmatic"
beastie boys - "licensed to ill"

fuck, det er svært at skulle skære ind til benet, det gør jo ondt.
gik i seng efter første halvleg
Din liste er nok ikke helt dum, hvis man ser bort fra old-school rap/electro, som jo heller ikke var karakteriseret ved toneangivende albums, men snarere enkelte tracks som Rock-It, The MEssage,Planet Rock, osv.

En åbenlys mangel er dog politisk/afrocentrisk rap - It takes a Nation Of Millions og i mindre grad 3 Feet High & Rising.

Men Criminal Minded, Strictly Business, Enter The Wu-Tang, It´s a Big Daddy Thing, Daily Operation, the list goes on.

Spørgsmålet er dog, når vi taler indflydelse, om ikke ting man har lyst til at se bort fra, såsom MC Hammer, egentlig undervurderes.

En subjektiv liste over de bedste plader er en tak mindre meningsløs imo. Pre-2000:

1 - Enter the Wu-Tang (36 Chambers)
2 - Illmatic
3 - Black Moon - Enta Da Stage
4 - Slick Rick - The Great Adventures of Slick Rick
5 - Raekwon - Only Built 4 Cuban Linx
6 - Dr. Octagon - Dr. Octagonecologyst
7 - Mobb Deep - Hell On Earth
8 - Outkast - Aquemini
9 - NWA - Straight Outta Compton
10 -Missy Elliot - Da Real World

Det kunne have været 10 helt andre, undtagen måske top 2.
Zlatan doesn\'t do auditions
Mere indhold efter annoncen
Annonce
featuren lyder lidt som Majid.
Kosovo je Srbija
Playlisten i Casa Burro siger:

Black Milk - Deadly Medley feat. Royce Da 5´9 og Elzhi
http://www.youtube.com/w…ure=related

Planet Asia - Right Or Wrong
http://www.youtube.com/w…rWBb-gWLw4w

Eminem - If I Had
http://www.youtube.com/w…ure=related

Og så selvfølgelig lidt med jeres yndlingsrappers yndlingsrapper.
Her med Muggs.
http://www.youtube.com/w…tmsjg6RBZvU
Kosovo je Srbija
Nas? Jeg troede han total yndlings var Rakim.
Så tog du fejl.
Kosovo je Srbija
Nåda.
Annonce