Snak

Mere indhold efter annoncen
u_b. Ja altså jeg mener jo at Rakim er den bedste rapper, verden til dato har set. Så for mig når hverken Kool G Rap eller Kool Keith helt op på hans niveau - uagtet, at de har deres områder, hvor de er de bedste. Kool G Rap synes jeg bare fortjener mere respekt for hans evner, end han - sådan, generelt - får. Rakim og Kool Keith er jo bredt anerkendt for deres evner. Apropos old-school gangsterrappere, så opnåede Steady B heller aldrig den anerkendelse, han som pioner godt kunne have fortjent. Men ok, han forfaldt så også til sådan noget Heavy D-agtigt ligegyldigt til sidst. Men hans førstre tre plader - udgivet inden han fyldte tyve år - var gode. Ham kommer vi nok ikke til at høre mere fra.

Jeg vil i øvrigt lige poste "3000" hvor jeg synes Kool Keith er helt suveræn. Jeg elsker hans mix mellem klassisk rap og spoken word, og det er simpelthen for vildt, at han får det til at fungere så godt.
http://www.youtube.com/w…6sBI60bV-A8

Scott Parker. Jeg synes rappen er helt ok, men produktionen er hæslig. Det er den slags slut-90er-independent, der gjorde det virkelig svært for mig, at høre andet end udgivelser fra mere etablerede navne. Nogle af produktionerne kunne jeg selvfølgelig godt lide, men generelt synes jeg at man mistede for meget hip-hop i produktionerne i den tid.
Ja hver har sin mening i guess, kan ikke komme i tanke om mange der er bedre.

Det her nummer er også skide godt: http://www.youtube.com/w…AmpAN1c1ivY

I see the path before me, act like you know me
Internationally center of attention, not even Shaq could post me


:)

Binary Stars første album og One Be Lo´s Sonogram er begge fantastiske albums.
Kosovo je Srbija
Nice!

Alt for guldkæder, LOL.

On September 8, 1998, Fat Joe and Big Pun were arrested on assault charges for hitting a man with a baseball bat and stealing the man´s gold chain on June 14 that year
Har I snakket om det nye Beastie Boys (Hot Sauce Committee Part Two) herinde? Anskaffede mig den for et par uger siden, og jeg er godt nok helt vildt med den. Selvom jeg har en meget bred musiksmag, så hører jeg mest rock og det der hører under det. For mig er der dog ikke noget tvivl overhovedet, at HSCP2 er årets udgivelse indtil videre. Fuldstændig gennemført, gammelskole hip hop. Jeg er især vildt med Make Some Noise, Too Many Rappers og Don´t Play No Game That I Can´t Win.

Hvad synes ekspert panelet herinde?
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Zlatan doesn\'t do auditions
spoonie gee med thracherous three:

http://www.youtube.com/w…ure=related

...beats og technique fra dengang hvor hiphop godt måtte være "fun".

gik i seng efter første halvleg
Brøndby IF
moderator
Maradona was good, When he was off his meds // Messi was alright, 'Til the Tuesday night, He had to play the Reds. // // Oh Mac Allister, Oh Mac Allister // He's the best there's been, from the Argentine, Oh Mac Allister
"Ja altså jeg mener jo at Rakim er den bedste rapper, verden til dato har set"


Jamen det kan jeg så fortælle dig ikke er tilfældet. Sorry.

Det er svært at komme udenom RZA, som er i en liga for sig selv.

http://www.youtube.com/w…-kxoKuvXVyg
Annonce