De sidste par uger har jeg hørt en del Big Sean. Synes sgu han gør det godt og er også meget hypet i USA.
Tror han har det der skal til for at blive et RIGTIGT stort navn. My Last, Do It osv. er allerede store hit i USA. Det er selvfølgelig også mere mainstream.
Since I signed the con´, I´m Louis Vuitton Sean, up in Benny Han Han - eatin´ all the wantan.
Tror han har det der skal til for at blive et RIGTIGT stort navn. My Last, Do It osv. er allerede store hit i USA. Det er selvfølgelig også mere mainstream.
Since I signed the con´, I´m Louis Vuitton Sean, up in Benny Han Han - eatin´ all the wantan.
http://www.whoateallthepies.tv/wp-content/uploads/2012/11/15-Dejan-SAVICEVIC-Panini-Etoile-Rouge-de-BELGRADE-1991.png