Snak

Mere indhold efter annoncen
Komplot har også undgået medieradaren, men derfor skal man jo ikke snydes for landets bedste.

Komplot - Even Doe
http://grooveshark.com/#…zAltZ?src=5

Og så er Theophilus London i topform på det her remix.

http://soundcloud.com/th…hy-even-try

Portræt af Malk de Koijn i Ud&Se.

Og så er det jo gratis.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
En klassiker til at vågne op på: http://www.youtube.com/w…YaGzOGqgl10
Apopos Second to none og klassiker, her er en ægte westcoast-classic at vågne op til. 2nd II None: "Comin´ like this":
http://www.youtube.com/w…Rl4LWnwj3UQ
Uha, lækkert nummer Matias. Det er satme længe siden jeg har hørt det album. Vi snupper lige en mere fra nogenlunde samme årgang: http://www.youtube.com/w…RXaHrbqM_Kc
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Nu smed jeg den af mærkelige grunde i Mad-tråden, men mine hiphoppers skal også have dette dejlige, vrede nummer...

http://www.youtube.com/w…_S8kDxuzVfM

og så et andet diss, der lige var i siden på youtube:

http://www.youtube.com/w…ure=related

og så et mere, som jeg ikke havde hørt i lang tid:

http://www.youtube.com/w…ure=related

Ellers må jeg sige, at det er et ret godt album Royce og Em har stykket sammen (ud fra en enkel gennemlytning). Der bliver godt nok spyttet nogle linier ud.

Single: http://www.youtube.com/w…rJOsjP33nF4

http://www.youtube.com/w…IZnN3-O2hQo

Det eneste rigtige lort er Bruno Mars omkvæd på det ene nummer. Han er jo lige så slem som Aikon. Ellers to fede vers, og resten af albummet er ikke fyldt med poppede omkvæd. Tværtimod.
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
http://bit.ly/T6a4Wi
Klassiker? Fra 2005?
Kosovo je Srbija
... fra "årets Biggy-legacy-malkning"? Featuring Nelly?

Anderledes syret hiphop ude på indie ex-grunge labelet Subpop.

Shabazz Palaces - An Echo From The Hosts That Profess Infinitum
http://www.youtube.com/w…ajk0kEi41Vc
Ro på, ro på. Jeg har bare en tendens til at kalde alt med Biggie for klassikere. Skal nok passe på med udtrykket fremover.

Selve nummeret kan jeg dog ikke se noget galt i.
http://bit.ly/T6a4Wi
Annonce