http://bit.ly/T6a4Wi
Snak
tors 4. aug 2011
The Game: Red Nation
Glæder mig sgu til at høre det næste album.
http://www.youtube.com/w…ture=artist
Glæder mig sgu til at høre det næste album.
http://www.youtube.com/w…ture=artist
https://media.giphy.com/media/hrlkHUl2PQhtC/giphy-downsized-large.gif
tors 4. aug 2011
THE GAME er imo en af de mest intetsigende og kedelige rappere. Han har jo kun et flow og lyrisk er han ikke meget værd.
Dog et ganske fint nummer, Bishop.
Jeg glæder mig mere til NAS´ nye.
Dog et ganske fint nummer, Bishop.
Jeg glæder mig mere til NAS´ nye.
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
ons 10. aug 2011
Lidt fra playlisten pt:
Neek The Exotic feat. Large Professor - Still On The Hustle
http://www.youtube.com/w…6uedonaXJPk
Mood - Envy
http://www.youtube.com/w…kBa1zHebju0
Edo G feat. M1 - Speak Ur Mind
http://www.youtube.com/w…wJnO9WyQyJA
Neek The Exotic feat. Large Professor - Still On The Hustle
http://www.youtube.com/w…6uedonaXJPk
Mood - Envy
http://www.youtube.com/w…kBa1zHebju0
Edo G feat. M1 - Speak Ur Mind
http://www.youtube.com/w…wJnO9WyQyJA
Kosovo je Srbija
ons 10. aug 2011
Jeg synes breaket til det Game-nummer er lidt åndssvagt. Men jeg kan godt lide Game som rapper, hans flow er rigtig godt. Og jeg kan også godt lide Lil Wayne, faktisk bedre og bedre. Men westcoast gangsta fungerer bare ikke længere. Det er slut. Og det må de rappere snart indse. Fra midt 80erne til begyndelsen af 90erne kunne det gå, da deres faktiske base, Compton og East LA faktisk var, som de rappede om. Men bydelen Compton har fået et gigantisk løft, og er visse steder nærmest en pæn forstad værdig - og East LA er for længst indtaget af hispanics, som har givet rappernes "parlamentariske grundlag" baghjul på både mandetal og kynismen i deres fremfærd. Der findes jo nærmest ikke sorte ghettoer længere, som er kontrolleret af sorte.
Jeg har det sådan, at Pitbull er et godt eksempel på magtfordelingen på gadeplan. Det er formentlig ikke uden grund, at en fyr med stærkt begrænsede evner til at rappe og skrive tekster, bliver anerkendt for hans talent også i sorte områder, til trods for at lallehappy latinorytmer tilsat stramtsiddende outfit, der kan få samtlige fyre på Jailhouse til at slikke sig om munden, altid har kaldt på offentlig afstraffelse i branchen. Men ikke Pitbull, for hans gangstabase er langt mere gangsta på trods af deres fimsede udtryk, end negerbrødene med den klassiske hip-hop-attitude. Det er lidt ligesom med rockerne og indvandrerbanderne herhjemme. De steroidepumpede massive mænd, som har tabt terræn til de øjenbrynsplukkende og lillefingerdansende unge fyre, der pga. deres overforbrug af Gio, kan lugtes på 500 meters afstand.
Jeg har det sådan, at Pitbull er et godt eksempel på magtfordelingen på gadeplan. Det er formentlig ikke uden grund, at en fyr med stærkt begrænsede evner til at rappe og skrive tekster, bliver anerkendt for hans talent også i sorte områder, til trods for at lallehappy latinorytmer tilsat stramtsiddende outfit, der kan få samtlige fyre på Jailhouse til at slikke sig om munden, altid har kaldt på offentlig afstraffelse i branchen. Men ikke Pitbull, for hans gangstabase er langt mere gangsta på trods af deres fimsede udtryk, end negerbrødene med den klassiske hip-hop-attitude. Det er lidt ligesom med rockerne og indvandrerbanderne herhjemme. De steroidepumpede massive mænd, som har tabt terræn til de øjenbrynsplukkende og lillefingerdansende unge fyre, der pga. deres overforbrug af Gio, kan lugtes på 500 meters afstand.
ons 10. aug 2011
Mange af de illegale indvandrere i USA har, udover din nævnte kynisme, generelt også "bedre kår" til at begå kriminalitet, idet de ikke er i DNA-registrene, og ikke har deres fået taget deres fingreaftryk. Derfor er rekrutteringen til dirty jobs højere blandt dem. Det ser man også blandt indvandrergrupper, der fx. her i Danmark ikke er specielt kendt for deres rolle i de kriminelle miljøer, som fx. kineserne og vietnameserne.
Kosovo je Srbija
Redigeretons 10. aug 2011
http://go.tv2.dk/morgentv/
Rune Skyum lukker til dels lort ud om Jay-Z.
The single live:
http://www.youtube.com/w…UtoHI0JEfDg
Produktionen lyder meget tight...
Rune Skyum lukker til dels lort ud om Jay-Z.
The single live:
http://www.youtube.com/w…UtoHI0JEfDg
Produktionen lyder meget tight...
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
ons 10. aug 2011
Haha! Det jo til grin den måde man negligere Kanye´s bidrag til albummet. Endnu federe den måde de spader ikke kan udtale "Kanye" korrekt.
Udtalelsen af "Watch the throne" er også meget kritisabelt.
Udtalelsen af "Watch the throne" er også meget kritisabelt.
ons 10. aug 2011
"De er gode for mere end 100.000.000 dollars."
Det er ikke forkert i sig selv, men en sådan sætning antyder jo, at de er i nabolaget af det nævnte beløb. Ellers kunne man sige så godt sige, de er gode for mere end 124 dollars og 32 cents.
100 mio. dollars kan vist ikke helt gøre det. Jay-Z fik alene 204.000.000 dollars "bare" for at sælge Rocawear i sin tid. Alene i 2010 tjente Jay-Z 63.000.000 dollars. Og Beyoncé tjener også kassen.
De lukker generelt så meget lort ud på TV2.
Det er ikke forkert i sig selv, men en sådan sætning antyder jo, at de er i nabolaget af det nævnte beløb. Ellers kunne man sige så godt sige, de er gode for mere end 124 dollars og 32 cents.
100 mio. dollars kan vist ikke helt gøre det. Jay-Z fik alene 204.000.000 dollars "bare" for at sælge Rocawear i sin tid. Alene i 2010 tjente Jay-Z 63.000.000 dollars. Og Beyoncé tjener også kassen.
De lukker generelt så meget lort ud på TV2.
Kosovo je Srbija