Snak

Mere indhold efter annoncen
"Man forventer ikke umiddelbart, at høre Tech9 og Andre3000 på et Lil Wayne album"

Hvorfor ikke?
https://media.giphy.com/media/hrlkHUl2PQhtC/giphy-downsized-large.gif
Er der nogen, der kender til Snowgoons? Et par tyske producere, som er tæt knyttet til AOTP, Jedi Mind Tricks, La Coka Nostra og Reef The Lost Cauze. Danske Sicknature er - vistnok - netop blevet optaget i gruppen. De laver virkelig nogle fede beats. Eneste minus er, at de lidt ødelægger mit iTunes layout pga. de mange features.

Umiddelbart den bedste sang, jeg har hørt med dem:
http://www.youtube.com/w…f5EGyztL79w
Er stor fan af det kirkekor-agtige med nogle tunge trommer henover.

Her er der så én, hvor Sicknature medvirker som rapper istedet for producer:
http://www.youtube.com/w…ure=related
Ill Bill og Sabac fra Non Phixion er også skarpe.
Hvorfor ikke?

Vil du ikke mene, at de normalt leger i en anden boldgade og med en helt anden spillestil?

@Sofus

Meget fede numre. Må dog genhøre dem hjemme med ordentlig lyd i stedet for laptop.

Me also like:

http://www.youtube.com/w…ure=related

Dog ikke så længe siden, jeg begyndte at høre ham.
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
Ahh jeg troede du hentydede til noget beef, jeg ikke havde hørt om.

Men var Lil Wayne i øvrigt ikke også med på 6s and 7s albummet?

Edit:

Hehe Saigon, så tænker jeg straks på Johnny Drama. Men fedt nummer!
http://www.youtube.com/w…qDJZPGVb39Y
https://media.giphy.com/media/hrlkHUl2PQhtC/giphy-downsized-large.gif
Det her er måske lige så stor en synd som at poste et Korn-indlæg i bold.dk.metal-tråden, men damn, hvor er det dog skuffende at høre

http://www.youtube.com/w…Ona42jz8w0k

- og blive fanget af kvinden fra 3.35, som har fedt flow, fed vokal og generelt en lækker lyd, for så at youtube hende, tage et tilfældigt nummer, og så høre sådan en omgang lort:

http://www.youtube.com/w…4JipHEz53sU

Skuffende! Jeg må tilsyneladende bo under en sten, for trods 140.000.000 views, har jeg ingen idé om, hvem hun er. Er ovenstående nummer den stil, hun generelt lægger for dagen, eller kan man gøre sig forhåbninger om mere i stil med hendes bidrag til "monster"?
The Pensioner: \\\"så lad os bare sige, at jeg mener, at de 400 mio. forsvinder ved, at Chelsea øger deres indtægter og reducerer i deres udgifter. Det synes jeg er en gangbar forklaring - lidt udetaljeret, men trods alt, gangbar.\\\"
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hun sku bare stanges.

Man kan også være heldig og finde bedre numre end det Super Lort.

Jeg har før skulle høre for at linke til denne. Synes den er meget sjov:

http://www.youtube.com/u…2ZCUtnuAXg8
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
"Hun sku bare stanges."

Enig, ohhh Lord, jeg er enig. Meen, derudover synes jeg nu også, "dit" nummer er en smule for pænt i kanten. Jeg vil have vulgær Stengadestil med rusten vokal, smadr på bas og knitrende højttalere, og det her er en smule for poleret til at nå de mål.
The Pensioner: \\\"så lad os bare sige, at jeg mener, at de 400 mio. forsvinder ved, at Chelsea øger deres indtægter og reducerer i deres udgifter. Det synes jeg er en gangbar forklaring - lidt udetaljeret, men trods alt, gangbar.\\\"
Hah, jeg er helt skudt i det. Nummeret ryger på, min hørelse forsvinder indtil 3.35, hvor jeg tager mig selv i at sidde og rykke frem og tilbage som en rigtig white boy, der mere ligner en meget langsom epileptiker end en ballar.
The Pensioner: \\\"så lad os bare sige, at jeg mener, at de 400 mio. forsvinder ved, at Chelsea øger deres indtægter og reducerer i deres udgifter. Det synes jeg er en gangbar forklaring - lidt udetaljeret, men trods alt, gangbar.\\\"
Hendes album hedder jo "Pink Friday" og det er meget sigende for meget af det musik hun laver. Har ikke hørt hendes mixtapes, men kan godt være, at hun ikke er helt så kommerciel og mainstream på dem.

Denne her er dog OK:
http://www.youtube.com/w…6AEbJMeVk7w
moderator
Denne har siddet fast i kraniet på mig siden jeg satte Fight Night Champion i min Playstation

http://www.youtube.com/w…HnjY62EvBRE

Dette er en signatur.
Annonce