MALK DE KOIJN er fandeme stærkt tilbage på den nye plade. SNEGLZILLA blev aldrig for mig det samme som SMASH HIT, men TOBACK TO FROMTIME er klasse.
Tue Track er virkelig i sit es i produktionerne, som virkelig ligger stramt. Rimsmederiet er (naturligvis) også klasse i den klassiske, nyskabende, underlige, atypiske Malk stil.
Det bliver en fed fest i Taphallen snart!
http://www.youtube.com/w…Cdx1DA4ilgg