Snak

Mere indhold efter annoncen
Lidt synd, at når der nu er tre rappere, de så lyder ens.
Kosovo je Srbija
Alle tre lyder godt, men jeg vil nu ikke sige, at de lyder ens.
De lyder og flower fuldstændig ens på det nummer der i hvert fald.

Kosovo je Srbija
Vi hører åbenbart forskelligt så. Heldigvis er meget af deres musik gratis, så du har i hvert fald rig mulighed for at lytte dig til, at der (normalvis) er ganske stor forskel på dem.

Hvis det ikke frister, er det her nummer fra Ruff Sqwad godt. Rigtig godt. http://www.youtube.com/w…uGY_4opp7dQ
MALK DE KOIJN er fandeme stærkt tilbage på den nye plade. SNEGLZILLA blev aldrig for mig det samme som SMASH HIT, men TOBACK TO FROMTIME er klasse.

Det nye album er for lækkert. Sneglzilla har jeg dog heller ikke et ondt ord at sige om.

Nedenstående nummer bliver jeg ikke træt af foreløbig.

http://www.youtube.com/w…TdKmQ_9i514

Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ja, Borger, også et af mine yndlings. Den kommer til at rocke live.
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
Rick Ross has never been this hot:

http://www.youtube.com/w…-ljvbsVa7S4
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
FOKMEDOSNU! (8)

Sweet remix.
http://www.whoateallthepies.tv/wp-content/uploads/2012/11/15-Dejan-SAVICEVIC-Panini-Etoile-Rouge-de-BELGRADE-1991.png
Hvad er jeres mening omkring de nye rappere der er kommet frem nu her?

Jeg tænker på Kidd, Gilli, Kesi, Young og dem :) Kender én af dem personligt og de får faktisk en del hype! Synes sgu egentlig de gør det godt, deres alder taget i betragtning.
http://www.whoateallthepies.tv/wp-content/uploads/2012/11/15-Dejan-SAVICEVIC-Panini-Etoile-Rouge-de-BELGRADE-1991.png
Alt alt alt for overvurderet.
Kosovo je Srbija
Annonce