Snak

Mere indhold efter annoncen
moderator
Kidd og Gilli er fede.

B.O.C er til gengæld langt mere overvurderet end drengene bag Kontrafon og Cheff Records som imø laver nogle federe produktioner.
Maradona was good, When he was off his meds // Messi was alright, 'Til the Tuesday night, He had to play the Reds. // // Oh Mac Allister, Oh Mac Allister // He's the best there's been, from the Argentine, Oh Mac Allister
Kidd har en personlighed og en tiltrækningskraft, som ingen af de andre, og det er vel en stor evne i sig selv. Jeg så et sted, at han blev kaldt hipsternes Nik & Jay.

Ser man udelukkende på musikken, så synes jeg, at Stanley Most er klart den dygtigste.

Om man kan lide den nye bøgle eller ej, så var det godt nok tiltrængt med noget nyt blod i dansk rap.
"Om man kan lide den nye bøgle eller ej, så var det godt nok tiltrængt med noget nyt blod i dansk rap"

Hvilket vel også er grunden til den store hype?
The Cypher With Tech N9NE, Kendrick Lamar, B.O.B., BIG KRIT, & Machine Gun Kelly

http://www.youtube.com/w…94BAb5QdW_Q
Zlatan doesn\'t do auditions
http://bit.ly/T6a4Wi
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Word!
--
Ronaldo > Messi You gotta love Messi, when Pepe isn't around.
Er J. Cole egentlig kommer ud med en plade eller laver han stadig bare mixtapes? Han er/var jo mega stor i USA faktisk, uden at have udgivet noget man kan købe i pladebutikker.
http://www.whoateallthepies.tv/wp-content/uploads/2012/11/15-Dejan-SAVICEVIC-Panini-Etoile-Rouge-de-BELGRADE-1991.png
Han er kommet ud med Cole World: The Sideline Story.

Og personligt synes jeg den er f***** fed!!

Han virker ret meget nede på jorden, ikke så meget bling over ham, og fortæller spændende/modige historier, som hans mors stofmisbrug f.eks.

Denne: http://www.youtube.com/w…p0L4lA6bS2E

burde nok være udgivet som et sommer-hit, men synes hans rim på dette track er rigtig orginale, og han har et niveau, som ligger over mange andre mainstream rappers. Eneste minus ved albummet er, at han næsten har lavet alle beats og produceret det hele selv - det bliver for ensformigt nogle gange, men tjek op for hans album.
Jamen J. Cole er 100% nice :) Synes også han holder.

EDIT; Trey Songz som feature er også altid garanti for et hit!
http://www.whoateallthepies.tv/wp-content/uploads/2012/11/15-Dejan-SAVICEVIC-Panini-Etoile-Rouge-de-BELGRADE-1991.png
Annonce