Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
Snak
Maradona was good, When he was off his meds // Messi was alright, 'Til the Tuesday night, He had to play the Reds. // // Oh Mac Allister, Oh Mac Allister // He's the best there's been, from the Argentine, Oh Mac Allister
tors 13. okt 2011
nogle af de ærede brugere her i tråden der har et fornuftigt bud på årets hephop-release anno 2011...?
gik i seng efter første halvleg
tors 13. okt 2011
De navne du nævner der vist lige mainstream og sell out nok til Burro.
Ævl og kævl. Hiphop har intet at gøre med om det er underground eller mainstream. Snoop er fx. i Danmark pt. Han er mainstream, men laver stadig hiphop.
Kosovo je Srbija
fre 14. okt 2011
Heldigvis et subjektivt og bredt begreb, hvad der er rigtig hiphop.
Nogen ville jo påstå, at dette er hiphop:
http://www.youtube.com/w…8m5CIcbytfM
Smag og behag i sidste ende.
Kan I have en god weekend.
Nogen ville jo påstå, at dette er hiphop:
http://www.youtube.com/w…8m5CIcbytfM
Smag og behag i sidste ende.
Kan I have en god weekend.
fre 14. okt 2011
nogle af de ærede brugere her i tråden der har et fornuftigt bud på årets hephop-release anno 2011...?
DR DREs ikke udgivne plade.
Ellers er der jo TYLERs og KANYE WESTs plader. Og sikker nogle jeg lige glemmer her efter Snoop koncerten...
...som var ret skuffende, men måske som forventet. Dog forventede jeg da, at han ville spille halvanden time, men det blev dårligt nok til én time!
Koncerten var opdelt i de gamle hits i starten (ikke alle vers med og hans stemme druknede i tung bas) og de nye hits til sidst. Utroligt nok mener jeg, at de nye (såsom Beautiful, Drop it, og endda Boom) var leveret langt bedre.
De bedste var, at der var en masse single chicks og at Vega ser stort på det der med rygning.
DR DREs ikke udgivne plade.
Ellers er der jo TYLERs og KANYE WESTs plader. Og sikker nogle jeg lige glemmer her efter Snoop koncerten...
...som var ret skuffende, men måske som forventet. Dog forventede jeg da, at han ville spille halvanden time, men det blev dårligt nok til én time!
Koncerten var opdelt i de gamle hits i starten (ikke alle vers med og hans stemme druknede i tung bas) og de nye hits til sidst. Utroligt nok mener jeg, at de nye (såsom Beautiful, Drop it, og endda Boom) var leveret langt bedre.
De bedste var, at der var en masse single chicks og at Vega ser stort på det der med rygning.
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
Redigeretfre 14. okt 2011
Problemet er, at det umuligt at pege på årets album uden at skulle deltage i masskrigen mellem definitionssoldaterne. For hip-hop er ikke hip-hop længere, men nærmest opdelt i forskellige genrer efterhånden. Eller ikke nærmest - det er det. "Doggumentary" er for resten også udgivet i 2011, og den synes jeg er helt ok, om end ikke en bejler til årets album (men nu vi var ved Snoop).
I forlængelse deraf, vil jeg i øvrigt give et thumbs up til Castellanos link. Og ja, det mener nogen at det, bl.a. Lil B, er hip-hop. Herunder mig. Jeg kan godt lide stilen, som jeg må indrømme, ikke aner hvad hedder. Der er sådan lidt Kreayshawn-ramme over det, hvor skidt dyrkes til at være godt. Sådan, rent lyrisk. Produktionen er også (som fællesnævner) minimalistisk, primært elektronisk. Jeg ved ikke om det er et særligt West Coast-fænomen, men jeg kan godt lide den udfordring at udtrykke sig i spoken words på specialklasseniveau, mens man er skæv.
I forlængelse deraf, vil jeg i øvrigt give et thumbs up til Castellanos link. Og ja, det mener nogen at det, bl.a. Lil B, er hip-hop. Herunder mig. Jeg kan godt lide stilen, som jeg må indrømme, ikke aner hvad hedder. Der er sådan lidt Kreayshawn-ramme over det, hvor skidt dyrkes til at være godt. Sådan, rent lyrisk. Produktionen er også (som fællesnævner) minimalistisk, primært elektronisk. Jeg ved ikke om det er et særligt West Coast-fænomen, men jeg kan godt lide den udfordring at udtrykke sig i spoken words på specialklasseniveau, mens man er skæv.