Snak

Mere indhold efter annoncen
Meget fin version af Gin & Juice:

http://www.youtube.com/w…GE8&ob=av2n

@Burro

Som sagt, så er det svært at definere hvilken slags snak, du vil definere som "rap". Jeg har tidligere nævnt at de to ikke er hiphop, men jeg har også svært ved at kalde det egentlig rap, selvom det delvis også er det.

Ja, rap is something you do, hiphop is something you live, as the Teacher would say.

Og så kan vi lige så godt linke til nummeret HipHop Knowledge (3:45 og frem prædiker han):

http://www.youtube.com/w…ure=related
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
moderator
Maradona was good, When he was off his meds // Messi was alright, 'Til the Tuesday night, He had to play the Reds. // // Oh Mac Allister, Oh Mac Allister // He's the best there's been, from the Argentine, Oh Mac Allister
Jeg følger ik´ så godt med. Kendte ikke til denne plade:

http://www.youtube.com/w…ure=related
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
Mht koncerter i DK i år synes jeg ikke, at der er kommet så mange på programmet endnu (DK kunstnere ekskl.). Håber på mere end Brother Ali & Co og Game.
Håber også, at I smider opdateringer herinde hvis der sker noget.
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
Jeg synes det var som om Common fik ny luft da han fik nogle Kanye-beats. Godt nok er BE ikke synderligt ophidsende, men disse to fra den næste plade er ren guld:
http://www.youtube.com/w…KLo&ob=av2e (35 sek. lorteintro)
http://www.youtube.com/w…S7B2VgRShew

Det her fra året efter med lil skateboard P, er også fjong:
http://www.youtube.com/w…tnL8w5Wcz7k

Generelt dog bare for langt mellem snapsene. Hvad angår Nas, så er han vel, i forhold til talent og evner som rapper, historisk dårlig til at vælge beats. For dælen noget lort han ind i mellem får proppet på størstedelen af sine album.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Be var glimrende, imo, så jeg er et stykke ad vejen enig vedr Kanye-effekten.

Den er egentlig mindst lige så god/helstøbt som noget Nas-album siden It Was Written...
Du er i øvrigt inde på noget ift. Nas´ beatvalg. På Illmatic ramte han jo en perlerække af Østkystens bedste producere på toppen af deres game.
Til Nas´ held er så også én af de få, der kan lave et fedt nummer ud af et dårligt beat.
Kosovo je Srbija
Andet eksempel på folk, der får maksimalt ud af et skodbeat; Phonte og Pharoahe Monch.

http://www.youtube.com/w…NLtXm9Bub7M
Kosovo je Srbija
Kunne du ikke finde nogen eksempler med Nas? :p
Annonce