Snak

Mere indhold efter annoncen
Kosovo je Srbija
Jeg blev mest glad, da jeg så at han var med. Vidste godt Edo kom...

Hørte du den Ej Hozda? Lyrics at his finest..
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
Ja fed lyrik, men knap så god levering. Jeg synes ikke altid, det virker, når han bliver for "rå" i stemmen.
Kosovo je Srbija
Den var så også i lidt dårlig kvali...det skratter lidt her..men det kan godt være, at du også har fat i noget.
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Lidt godbidder fra Games nyeste album

GAME - The City
http://www.youtube.com/w…WC53fokyM8w

Martians vs. Goblins
http://www.youtube.com/w…Tbaky7rBuVU

https://media.giphy.com/media/hrlkHUl2PQhtC/giphy-downsized-large.gif
The City er virkelig godt produceret. Samme med Ricky.

Synes generelt, at det er et album over middel og et album som har overrasket mig positivt.

Game har i senere tid været en middelmådig rapper med samme kedeligt flow og emnevalg. Lyttede man til mixtapene før The R.E.D album udkom, så var der ikke de helt store forventinger til albummet, og jeg frygtede, at det ville skuffe, men han har godt nok forbedret sig på albummet.

Kan bestemt anbefale The R.E.D album, der især på lydsiden er en frisk og lækker oplevelse.

Enkelte tracks, der ikke kom med på albummet kan også anbefales:

http://www.youtube.com/w…C5SuZmz8J8c (findes også en version med omkvæd)

http://www.youtube.com/w…6cTb_iDF8eI
Jeg er helt enig i at albummet hovedsageligt er fedt, jeg har ikke hørt diverse mixtape du snakker om, hvorfor mine forventninger nok var noget højere, jeg synes at både The Documentary og Doctor´s Advocate var ret gode, LAX dog knap så godt.



https://media.giphy.com/media/hrlkHUl2PQhtC/giphy-downsized-large.gif
Det sidste er jeg også enig i, og det er også den generelle konsensus blandt fans. Som Game selv siger på The City

"I gave you the Documentary, shit was a classic
Gave you Doctor´s Advocate, you ripped it out the package
Came with LAX, since critics said it was average
I was stressed the fuck out, torn between Aftermath and
Geffen..."


Synes det var fedt at høre, at han forholdte sig til kritkken. Ikke mange rappere, der gør det - jeg har f.eks. ikke hørt Nas forholde sig til kritkken af Nastradamus eller Jay-Z på kritikken af Kingdome Come.

Eminem om sin egen diskografi på et track:


Every CD critics gave it a 3, then 3 Years later,
they´d go back and re-rate it
And call the Slim Shady LP the greatest
The Marshall Mathers was a classic
The Eminem Show was fantastic
But Encore just didn´t have the caliber to match it
I guess enough time just ain´t passed, yet
A couple more years, that shit´ll be ill-matic
Det er næsten lige så godt som denne her banger:
http://www.youtube.com/w…ure=related
Kosovo je Srbija
Annonce