The City er virkelig godt produceret. Samme med Ricky.
Synes generelt, at det er et album over middel og et album som har overrasket mig positivt.
Game har i senere tid været en middelmådig rapper med samme kedeligt flow og emnevalg. Lyttede man til mixtapene før The R.E.D album udkom, så var der ikke de helt store forventinger til albummet, og jeg frygtede, at det ville skuffe, men han har godt nok forbedret sig på albummet.
Kan bestemt anbefale The R.E.D album, der især på lydsiden er en frisk og lækker oplevelse.
Enkelte tracks, der ikke kom med på albummet kan også anbefales:
http://www.youtube.com/w…C5SuZmz8J8c (findes også en version med omkvæd)
http://www.youtube.com/w…6cTb_iDF8eI