Snak

Mere indhold efter annoncen
Pusha T feat. Tyler the Creator - Trouble on my mind.

^ Det er godt nok også en sweet sang, Tyler er mega talentfuld, han kunne godt blive stor.

EDIT; Så lige at Tyler kun er 20 år gammel. Havde jeg ikke lige set komme.
http://www.whoateallthepies.tv/wp-content/uploads/2012/11/15-Dejan-SAVICEVIC-Panini-Etoile-Rouge-de-BELGRADE-1991.png
Playlisten siger:

One And One - Phenomenon
http://www.youtube.com/w…ure=related

Brotha Lynch Hung - Rest In Piss (alt for vild rapteknik)
http://www.youtube.com/w…ure=related

AZ - Rather Unique
http://www.youtube.com/w…Q0PccPy_pTM

Clipse - Chinese New Year
http://www.youtube.com/w…ure=related
Kosovo je Srbija
En af de bedre numre fra Looptropps nyeste. Jeg kan rigtig godt lide produktionen:

http://www.youtube.com/w…NbRpwYInVOs
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
fuck hvor er det et nederen nummer:

http://www.youtube.com/w…data_player
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
Det er det her tilgengæld ikke:

http://www.youtube.com/w…_uYXTYlttV4
Mere indhold efter annoncen
Annonce
denne er til gengæld fed:

http://www.youtube.com/w…data_player
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
hvis man vil lave et party nummer kan man da i det mindste gøre det ordentligt. har lige hørt denne for første gang, og synes godt om basgangen:

http://www.youtube.com/w…data_player

eller denne her:

http://www.youtube.com/w…ox-lfowevqA

Kan forestille mig, at den rockede vildt i neger-klubberne. Hvide mennesker har ikke rytme til at danse sådan noget. Bedre at holde sig til "flue-fangeri".
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
Block McCloud & Vinnie Paz - True Lies/End of Days
http://www.youtube.com/w…AYVfpOl2ALk

Vinnie Paz smed den lige på sin FB, fantastisk RAP.
"Hvis Leicester ender i top 4 i denne sæson, spankulerer jeg gennem gågaden nøgen på den varmeste sommerdag med flest mennesker." - WulfgarDK
Haha, kommentarerne til Ludacris´ How Low, som Amor linker til:


"Low enough to collabirate with Justin Bieber."
Kosovo je Srbija
Burro #

Nu skal det siges at Kesi, Gilli og resten af den bølge af rappere fra Nørrebro ikke laver Rap eller Hip-hop men Grime som jo er bl.a. er inspireret af Drum´n´Bass og er mere aggressiv rap

Nåh.men her er lidt fredagstracks

http://www.youtube.com/w…oF7AU12LMB0 Reks er nok en af de rappere med det bedste flow efter min mening, og så bliver man altid lidt bedre på et premo beat.


http://www.youtube.com/w…fEK4FttsCTM Endnu en premo produktion


http://www.youtube.com/w…0b_Xobea-_s Forventningerne er høje til Asap Rocky der lige skrev under på en 3 millioner dollars kontrakt og kun lige har udgivet et mixtape, dette er en af de bedre numre fra den.

Samir Nasri in 2010 \"I think we have more merit as a club than those who have built their teams with millions of pounds.\" Gael Clichy in 2009 \"If any player only wants money, he will go to Manchester City.\"
Annonce