Snak
fre 4. nov 2011
The track "Black and Brown" by Black Milk and Danny Brown first appeared on the 2010 release "Album of the Year," and the video is finally available along with the release of their brand new EP.
http://www.youtube.com/w…WfNe-g45T5U
http://www.youtube.com/w…WfNe-g45T5U
Redigeretfre 4. nov 2011
Til ære for aftenens koncert med Bosniens rap-konge:
http://www.youtube.com/w…ure=related
Idemo!
@Burro
Fed koncert, men var sgu for kort til at det kunne have betalt sig for dig at komme. Så godt, du blev i det mørke Jylland. Dog var han sgu en fed entertainer, og leverede også fin live rap. Det samme med Frenkie.
Fik dog mødt dem begge, fordi vi kender dem, der arrangerede koncerten. Det er altid hyggeligt at hænge lidt ud med dem, der performer før og efter koncerten.
Her er et par klip, lyden ikke for god - nok fordi vi stod så tæt på højtalerne:
http://www.youtube.com/w…aCT-56NZEgU
http://www.youtube.com/w…CgnZvu39nG0
http://www.youtube.com/w…ure=related
Idemo!
@Burro
Fed koncert, men var sgu for kort til at det kunne have betalt sig for dig at komme. Så godt, du blev i det mørke Jylland. Dog var han sgu en fed entertainer, og leverede også fin live rap. Det samme med Frenkie.
Fik dog mødt dem begge, fordi vi kender dem, der arrangerede koncerten. Det er altid hyggeligt at hænge lidt ud med dem, der performer før og efter koncerten.
Her er et par klip, lyden ikke for god - nok fordi vi stod så tæt på højtalerne:
http://www.youtube.com/w…aCT-56NZEgU
http://www.youtube.com/w…CgnZvu39nG0
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
lør 5. nov 2011
http://www.youtube.com/w…ure=related
Store navne til et remix når man tænker på at den originale sang bare var på dét mixtape Chris Brown lavede sammen med Tyga.
Man kan sige meget om Drake, han er ikke hip-hop osv osv.. Men jeg synes altid han lyder fedt, ligemeget hvilken sang han er på. Andre 3000´s vers er mega cool :)
Store navne til et remix når man tænker på at den originale sang bare var på dét mixtape Chris Brown lavede sammen med Tyga.
Man kan sige meget om Drake, han er ikke hip-hop osv osv.. Men jeg synes altid han lyder fedt, ligemeget hvilken sang han er på. Andre 3000´s vers er mega cool :)
http://www.whoateallthepies.tv/wp-content/uploads/2012/11/15-Dejan-SAVICEVIC-Panini-Etoile-Rouge-de-BELGRADE-1991.png
lør 5. nov 2011
http://www.whoateallthepies.tv/wp-content/uploads/2012/11/15-Dejan-SAVICEVIC-Panini-Etoile-Rouge-de-BELGRADE-1991.png
søn 6. nov 2011
Jeg har før forsøgt at bidrage til ligestilling med bl.a. hende her. Kender ikke bedre kvindelige rappere:
http://www.youtube.com/w…&playnext=1
http://www.youtube.com/w…&playnext=1
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
søn 6. nov 2011
@ Burro. Nu skal det siges at Kesi, Gilli og resten af den bølge af rappere fra Nørrebro ikke laver Rap eller Hip-hop men Grime som jo er bl.a. er inspireret af Drum´n´Bass og er mere aggressiv rap
Tænk sig. Er jorden så også rund? Det er en vild verden, vi lever i.
Jeg har dog ikke helt fanget, hvad du prøver at sige. Det er ikke rap, men en mere aggressiv rap? Og hvilken relevans har hele indlægget?
Kosovo je Srbija
søn 6. nov 2011
# Burro
Sorry, fik bare den fornemmelse at at du sammenlignede deres musik med alm. hip-hop eller rap, men vil dog give dig ret de skal forbedre sig meget især lyrisk før jeg gider lytte til det.
Sorry, fik bare den fornemmelse at at du sammenlignede deres musik med alm. hip-hop eller rap, men vil dog give dig ret de skal forbedre sig meget især lyrisk før jeg gider lytte til det.
Samir Nasri in 2010 \"I think we have more merit as a club than those who have built their teams with millions of pounds.\"
Gael Clichy in 2009 \"If any player only wants money, he will go to Manchester City.\"