Snak

Mere indhold efter annoncen
@Amor. Tak for links!
Kosovo je Srbija
Når du/I er så glade for mine links, så får i hermed Justin Biener "freestyle". Håber han snart laver en rap-plade!

http://www.youtube.com/w…xibF4et7TR0
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
Burro#

Selvfølgelig er det rap, men er Nik og Jay rap fordi det rimmer ?
Samir Nasri in 2010 \"I think we have more merit as a club than those who have built their teams with millions of pounds.\" Gael Clichy in 2009 \"If any player only wants money, he will go to Manchester City.\"
Rimmer, det lyder frækt.

Husk nu det er dig, der siger, det andet ikke er rap.

Nik & Jay rapper også, ja. Men det er ikke hiphop, og derfor passer det ikke ind i tråden, jævnfør trådoverskriften.
Kosovo je Srbija
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Vil gerne have lov til at præsentere jer for en kunster, som de fleste nok ikke kender. LUCA BRAZI. Han havde 7 fans på facebook, da jeg startede med at lytte til ham - nu har han lidt over 1000 og er også blevet spillet på flere radiostationer. I har altså mulighed for at møde en kunster før han får sit helt store gennembrud (hvis han får det - jeg tror han gør).


Tracket som startede hele hans buzz:

http://www.youtube.com/w…ipVW4tqts1U

Et track, som er rigtig smukt og flot skrevet:

http://www.youtube.com/w…x4_JMmzxMBY

Og et track han medvirker på, som jeg simpelthen synses, at I som rapfans skal høre - i hvert fald første og sidste vers - det er så godt!
http://www.youtube.com/w…f96uSBwLjjE
Hvad mener du med "det store gennembrud"? Med de tekster kommer han ikke ud over en ret snæver niche af lyttere...hvilket vel også er fint nok...

Anyway, så mener jeg han flere gange ligger forkert på beatet i det første nummer...
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
Han havde 7 fans på facebook, da jeg startede med at lytte til ham - nu har han lidt over 1000


Tillykke.
Kosovo je Srbija

@ amor

Jeg tænkte, at han kunne få en label-deal ala Amalgam Digital, så han kunne nå ud til en bredere skare, få bedre produktioner, og kunne uploade videoer også. Jeg er bare glad for, at der er en rapper, som har andre budskaber end bling og blær, og som er så samfundsbevidst.

Flowet er en smagssmag, jeg synes også, at det er specielt, og jeg ville nok heller ikke selv ligge sådan på beatet, men det lyder nu fedt!

Nå, troede andre ville kunne dele min glæde af Luc´ Brazi. Well I tried.
Sagde aldrig det ikke var rap

Ja det er en Hip Hop tråd, derfor burde Kesi og Kidd og en helt masse andre links aldrig blive postet på den her tråd, da det ikke er Hip Hop
Samir Nasri in 2010 \"I think we have more merit as a club than those who have built their teams with millions of pounds.\" Gael Clichy in 2009 \"If any player only wants money, he will go to Manchester City.\"
Annonce