@ amor
Jeg tænkte, at han kunne få en label-deal ala Amalgam Digital, så han kunne nå ud til en bredere skare, få bedre produktioner, og kunne uploade videoer også. Jeg er bare glad for, at der er en rapper, som har andre budskaber end bling og blær, og som er så samfundsbevidst.
Flowet er en smagssmag, jeg synes også, at det er specielt, og jeg ville nok heller ikke selv ligge sådan på beatet, men det lyder nu fedt!
Nå, troede andre ville kunne dele min glæde af Luc´ Brazi. Well I tried.