Snak

Mere indhold efter annoncen
""""Nu skal det siges at Kesi, Gilli og resten af den bølge af rappere fra Nørrebro ikke laver Rap""""

var vist, hvad du skrev.
Kosovo je Srbija
@Burro

Kan du fange teksten?

http://www.youtube.com/w…ature=share

Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
Burro #
Pis
Samir Nasri in 2010 \"I think we have more merit as a club than those who have built their teams with millions of pounds.\" Gael Clichy in 2009 \"If any player only wants money, he will go to Manchester City.\"
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg kan også godt lide Mobb Deep, selvom det hurtigt bliver trivielt. Big Noyd sætter lige skabet på plads, og gør en god gæsteoptræden. Der er bonuspoint, hvis man kan gætte, hvem manden i den hvide trøje med de sorte striber, og med den hvide hat er.
Kosovo je Srbija
Var nogen inde og se Tribe-dokumentaren i går? Den kører vist igen på søndag.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Afdøde Heavy D har også haft din yndlingsrappers yndlingsrapper som feature.

http://www.youtube.com/w…LYaZAgKfY3o
Kosovo je Srbija
Jeg kan også godt lide Mobb Deep, selvom det hurtigt bliver trivielt. Big Noyd sætter lige skabet på plads, og gør en god gæsteoptræden. Der er bonuspoint, hvis man kan gætte, hvem manden i den hvide trøje med de sorte striber, og med den hvide hat er.

Bonuspoint? HAhaha
Der er bonuspoint, hvis man kan gætte, hvem manden i den hvide trøje med de sorte striber, og med den hvide hat er

Er det Q-tip? Ellers er jeg på bar bund.


Nu hvor vi er ved klassikere, så fortjener denne en upload i bedre kvalitet:
http://www.youtube.com/w…bQNDRrZflBA


Oh yeah, R.I.P Heavy D

Annonce