Snak

Mere indhold efter annoncen
Bonuspoint? HAhaha


Bonuspoint i min streetcredvaluering af dig.


Det er ikke Q-tip. Tænk evt. tv-kanal.
Kosovo je Srbija
Det er ikke Q-tip. Tænk evt. tv-kanal.

Arrghh, hvor er det irriterende. Han er jo med i hele videoen, men man ser ham ikke så tydeligt. Jeg tænker HBO, når du siger Tv-kanal, fordi jeg fra start synes han lignede en fra The Wire. Er jeg helt herrens mark?


Noget helt andet:

En rapper, der desværre er gået helt i glemmebogen er The Last Emperor. Han havde nogle ret gode tracks. Her er et af de bedste, hvor hans kræftramte ven Poetic (nogle kender ham fra Gravediggaz) bogstavlig talt rapper fra sit dødsleje (pladen udkommer dog først 2 år efter hans død). Med andre ord var det Poetics allersidste vers!

http://www.youtube.com/w…gXWkksacWWI
Svaret er til venstre her:

http://www.youtube.com/w…PJcAkC_KMx8
Kosovo je Srbija
Fedt nummer Burro. Her til morgen er jeg gået i QB-mode og vil derfor linke til et par mindre kendte hits fra Queens rappere, som jeg har siddet og hørt på repeat hele morgenen.

Vi starter med det fedeste nummer fra den mest skuffende plade ever. Phone Tap:
http://www.youtube.com/w…6L-MxUImOzw

Videre til Screwball, her et solonummer fra Hostyle:
http://www.youtube.com/w…xg4jbQnZY3g

Og så slutter vi af med noget Onyx. Vredt og hårdt, som vi kan lide det:
http://www.youtube.com/w…MJoIiYp8Evw
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Svaret er til venstre her:

http://www.youtube.com/w…PJcAkC_KMx8


Tv-kanal -> C-N-N ... Finurligt hint, men jo kan godt se det nu. Har aldrig haft et billede af, hvordan Capone så ud, kun Norega, så havde nok ikke gættet det. Queens rapperne havde et fedt sammenhold i starten, før, hvor de shoutede hinanden på alle mulige tracks, før der gik beef i meget af det. Queens har godt nok også opfostret en del gode mc´er. Special Ed, Run DMC, Nas, AZ, Mobb Deep, Cormega, Onyxx, CNN, Nature, (LL COOL J, Ja Rule) osv. osv.

Og nu hvor vi er ved Queens, så er nedenstående track en sand perle, som desværre er ret ukendt:

http://www.youtube.com/w…7NVb64qqgrM

Denne er jeg personligt ret vild med - hold kæft, hvor er det sprødt
http://www.youtube.com/w…dZT2rlSNZzk
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
Lækkert westcoast.
Kosovo je Srbija
Burro, Tjek classic hip hop stationen på.tune in radio. Jeg er ret sikker på at playlisten der er noget for dig. Det findes også til smartassphone.
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
Playlisten er smoooooth for tiden:

Outkast feat. Lil´ Wayne & Snoop Dogg - Hollywood Divorce
http://www.youtube.com/w…yM4xJsql20U

Lil´ Wayne feat. Drake - Right Above It
http://www.youtube.com/w…CHZtMNbrmWE

J. Cole feat. Jay-Z - Mr. Nice Watch
http://www.youtube.com/w…22st8ORI8RU

Lil Wayne Ft. Bun B, Nas, Shyne & Busta Rhymes - Outro (Tha Carter IV)
http://www.youtube.com/w…wrBGMazNftc

B.O.B - Beast Mode
http://www.youtube.com/w…9vvuLAl99ec

Lupe Fiasco - The Show Goes On
http://www.youtube.com/w…ure=related

Outkast - Rosa Parks
http://www.youtube.com/w…DMI2pxhID4M
http://www.whoateallthepies.tv/wp-content/uploads/2012/11/15-Dejan-SAVICEVIC-Panini-Etoile-Rouge-de-BELGRADE-1991.png
Annonce