Snak

Mere indhold efter annoncen
Shit..

Jeg gid død kl tolv igår aftes til gymnasiefest, og iaften står den på 18 års fø´sdag. Jeg slår mig selv ihjel på denne her måde!

PS. Ingen skal fucke med mig og mine tømmermænd lige nu.
"This plane is definitely crashing This boat is obviously sinking This building's totally burning down And my, and my (a whole bunch) And my heart has slowly dried up"
Jeg var til rave igår, og gik også alt for tidligt død ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
Jeg nåede aldrig over i denne tråd i nat. Øv! Skulle bare have en kebab på den lokale med nogen af vennerne i går aftes, så endte det i druk til kl.3 i deres bar, med jeg ved ikke hvor mange Birra Moretti,´bitre´ (Averna, Jægeren osv...) og kurdisk musik i højtalerne, mens alle der kom ind i baren blev inviteret med til masseskål. Jeg endte med at sidde og høre musik, drikke videre og være rørstrømsk til kl.6.30 herhjemme. Haha.

Det var vel det tætteste man kan komme på en knald-fest.
Roma e basta!!
Jeg ville virkelig gerne drikke mig fuld nu!
[b]Visca el Barça i Visca Catalunya!![/b] VVV
Kunne det skyldes Putas sejr, eller ligger der noget dybere bag?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
En Puta sejr sætter selvfølgelig bare endnu mere skub i sagerne, men egentligt er det mere bare fordi jeg har lyst. Man behøver vel ikke en decideret grund til at drikke sig fuld?
[b]Visca el Barça i Visca Catalunya!![/b] VVV
Ja saa, det forklare en hel del.

Du har mere end ret i din anskuelse.
Men hvad fanden? Det kan jo nåes endnu. Må lige se om jeg ikke har noget rødvin stående
[b]Visca el Barça i Visca Catalunya!![/b] VVV
Hehe.

Jeg maa nok noejes med en oel eller to.
ANSIGT ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
Annonce