[b]Visca el Barça i Visca Catalunya!![/b]
VVV
Snak
lør 8. mar 2008
Balbo:
Det skulle ikke yndre mig, hvis vi roeg ud til jer, taget vores nuvaerende form i betragtning og Messiases skade.
Det skulle ikke yndre mig, hvis vi roeg ud til jer, taget vores nuvaerende form i betragtning og Messiases skade.
lør 8. mar 2008
Ikke tale om at I kan slå os ud. Det var da den største gang sludder. Dit glas er hermed inddraget igen
[b]Visca el Barça i Visca Catalunya!![/b]
VVV
lør 8. mar 2008
Jeg nyder mig en god Sutter Home fra Fakta med 13% til den nette sum af 28kr .. En god årgang ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
lør 8. mar 2008
Hvad det kan du da ikke?
Indse da fakta at uden Messi får I rigtig mange klø af os, hvis vi spiller som vi gjorde mod Real. ;-)
Nej, helt ærligt, hit med glasset!
Indse da fakta at uden Messi får I rigtig mange klø af os, hvis vi spiller som vi gjorde mod Real. ;-)
Nej, helt ærligt, hit med glasset!
Roma e basta!!
lør 8. mar 2008
Ja ok, så tag glasset da, Balbo!
Men hvorvidt det bliver Barca eller Roma, der går videre må vi vente med diskutere til vi finder ud af om vi skal mødes. Deal?
Men hvorvidt det bliver Barca eller Roma, der går videre må vi vente med diskutere til vi finder ud af om vi skal mødes. Deal?
[b]Visca el Barça i Visca Catalunya!![/b]
VVV