Snak

Mere indhold efter annoncen
[b]Visca el Barça i Visca Catalunya!![/b] VVV
Balbo:

Det skulle ikke yndre mig, hvis vi roeg ud til jer, taget vores nuvaerende form i betragtning og Messiases skade.
Ikke tale om at I kan slå os ud. Det var da den største gang sludder. Dit glas er hermed inddraget igen
[b]Visca el Barça i Visca Catalunya!![/b] VVV
Jeg nyder mig en god Sutter Home fra Fakta med 13% til den nette sum af 28kr .. En god årgang ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
Tak skal du have, De. Den ser da meget indbydende ud.
Roma e basta!!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Vi er vist lidt uenige paa staaende fod De la Hardcore.
Hvad det kan du da ikke?

Indse da fakta at uden Messi får I rigtig mange klø af os, hvis vi spiller som vi gjorde mod Real. ;-)

Nej, helt ærligt, hit med glasset!
Roma e basta!!
Ja ok, så tag glasset da, Balbo!

Men hvorvidt det bliver Barca eller Roma, der går videre må vi vente med diskutere til vi finder ud af om vi skal mødes. Deal?
[b]Visca el Barça i Visca Catalunya!![/b] VVV
Deal.

Skål!
Roma e basta!!
Skål
[b]Visca el Barça i Visca Catalunya!![/b] VVV
Annonce