Snak

Mere indhold efter annoncen
Der var kun en Vecchia Romagna brandy, så det bliver en skål i et shotglas.
Roma e basta!!
Det kunne blive en fed kvartfinale.
Roma e basta!!
Hehe
[b]Visca el Barça i Visca Catalunya!![/b] VVV
Ja ingen tvivl om det. Men jeg satser på at vi trækker Schalke
[b]Visca el Barça i Visca Catalunya!![/b] VVV
Ja, men haaber i traekker United, saa i kan faa jeres revanche og sende dem hjem.

Det ville fryde mig gevaldigt!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Skål også til Undertegnede med Faktavinen!
Roma e basta!!
Jeg orker ikke at finde sove tråden .. GODnarn ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
Ridder Humle melder ig til tjeneste!

Frisk som en en havørmn!!!!!!!!!!
"This plane is definitely crashing This boat is obviously sinking This building's totally burning down And my, and my (a whole bunch) And my heart has slowly dried up"
Fandme deprimerende stadig at være oppe, når der ikke har været druk inde over. Må snart være tid til en brandert; vil dog prøve at holde mig i skindet indtil onsdag.
Aaahhh banter
Det er satme ikke så fedt at vågne op med grusomme tømmermænd, og konstatere at man skal være på arbejde om tyve minutter.

DET siger jeg jer.

Ville egentlig bare ønske folk en god dag. Far-vel!
"This plane is definitely crashing This boat is obviously sinking This building's totally burning down And my, and my (a whole bunch) And my heart has slowly dried up"
Annonce