Snak

Mere indhold efter annoncen
moderator
Du er da forkælet Feah. At møde halv 2 efter at have været på druk, kan selv piger klare.

Neej du, mød tidligere og tag den i et stræk.
Maradona was good, When he was off his meds // Messi was alright, 'Til the Tuesday night, He had to play the Reds. // // Oh Mac Allister, Oh Mac Allister // He's the best there's been, from the Argentine, Oh Mac Allister
Nåh. Jamen det var da slet ikke sådan ment.

Mere noget i retning af: FUCK! Jeg har tyve minutter til at blive et menneske igen, spise OG bevæge mig over på arbejdet.

Det med tømmermændene var bare forstærkende faktorer.
"This plane is definitely crashing This boat is obviously sinking This building's totally burning down And my, and my (a whole bunch) And my heart has slowly dried up"
Fuck en fremragende weekend i den store by. Meget underholdning og druk. Sådan skal det fandme være.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Jeg er fucking stiv lige vendt hjem fra en Brøndby kamp det bliver ikke bedre end det SKÅL
Mike Mike Mike Mike Mike Mike Mike Mike Miiiiiiiiike Skuffet & bitter
Det var sgu sent!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ja det synes jeg også lidt selv men jeg blev lidt uvenner med nogle af dem jeg var til bold med så mig og en ven tog sku lige på en lille druktur fuck hvor det nice at den danske liga starter igen p.s ticon - 1987 er alt for fedt
Mike Mike Mike Mike Mike Mike Mike Mike Miiiiiiiiike Skuffet & bitter
@Balbo

Hvordan gik det? Er du blevet menneske igen?
[b]Visca el Barça i Visca Catalunya!![/b] VVV
Vi skal være stive imorgen
Hvorfor vente til i morgen ..?
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
Fordi mine venner skal i skole imorgen - jeg skal ikke :/
Annonce