Jeg hader at m´jeg drikker mig stiv når jeg skal på arbejde dagen efter (i dag).
Men ellers en dejlig fredag aften, der har stået i punkens tegn. NOFX, Rancid, Descentdents, Pennywise, Daredevils, Bad Religion, Nekromantix, Voodoo Glow Skulls, Gas Huffer, The Clash, The Ramones, Lars Frederiksen & the Bastards, Tim Armstrong og mange flere
Men ellers en dejlig fredag aften, der har stået i punkens tegn. NOFX, Rancid, Descentdents, Pennywise, Daredevils, Bad Religion, Nekromantix, Voodoo Glow Skulls, Gas Huffer, The Clash, The Ramones, Lars Frederiksen & the Bastards, Tim Armstrong og mange flere
[b]Visca el Barça i Visca Catalunya!![/b]
VVV