Basim!!!!!
Snak
man 17. mar 2008
Uforskammet at der altid er kø på Stengade om søndagen.
Til gengæld fik jeg smagt en af verdens bedste rum. Det gik direkte i underlivet.
Til gengæld fik jeg smagt en af verdens bedste rum. Det gik direkte i underlivet.
"Det er ikke alderen, der gør det. Derimod nok: den skolede hensynsløshed, når man betragter livets realiteter, og evnen til at bære dem og i sit indre at være dem voksen."
man 17. mar 2008
Ja der var mange på Stengade igår, det var toppen af poppen ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
man 17. mar 2008
Rune, det var en Ron Zacapa Centinario 23 años.
Se evt. følgende link: http://www.macy.dk/rom/centi23.php
Hr. Undertegnede, tjaah, vi valgte sgu at droppe det pga. den lange kø og tage på Understellet i stedet.
Se evt. følgende link: http://www.macy.dk/rom/centi23.php
Hr. Undertegnede, tjaah, vi valgte sgu at droppe det pga. den lange kø og tage på Understellet i stedet.
"Det er ikke alderen, der gør det. Derimod nok: den skolede hensynsløshed, når man betragter livets realiteter, og evnen til at bære dem og i sit indre at være dem voksen."
ons 19. mar 2008
If I had my way, I´d stay drunk all day!
Sometimes I feel like shit, sometimes I look like it.
Sometimes I feel like shit, sometimes I look like it.
"Det er ikke alderen, der gør det. Derimod nok: den skolede hensynsløshed, når man betragter livets realiteter, og evnen til at bære dem og i sit indre at være dem voksen."
ons 19. mar 2008
Tra-la-la .. Efter en yderst moderat bytur vil jeg bar sige hej :( ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
Pharzon, jeg har selv lige købt en Ron Zacapa cenetenario 15 anos. Den koster næsten det samme som 23 års versionen. Kender ikke lige smagsforskel, men kunne godt være man skulle have snuppet 23 års istedet, men det kan være begge får chancen.
Koster omkring 595 kr i dansk handel, men det er meget svært at få fat i 15 års versionen. Man kan købe 23 års versionen hos noget grænsehandel for 379 kr.
http://www.calle.dk/products/productlist.aspx?&sto...
Koster omkring 595 kr i dansk handel, men det er meget svært at få fat i 15 års versionen. Man kan købe 23 års versionen hos noget grænsehandel for 379 kr.
http://www.calle.dk/products/productlist.aspx?&sto...
Dette er en signatur.