Lyder lækkert med go rum. Racapaen har tidligere gjort mig glad og fornøjet.
Nå. til mit hovedemne: Jeg har meget lyst til at drikke mig meget fuld nu og råbe og skrige til AaB kampen også senere til jusfest.
Men desværre siger fornuften mig at det vil gå helt galt. Men på den anden side er jeg i go form.
Hmm, jeg må vist bare starte med en go 15 års rum.
Nå. til mit hovedemne: Jeg har meget lyst til at drikke mig meget fuld nu og råbe og skrige til AaB kampen også senere til jusfest.
Men desværre siger fornuften mig at det vil gå helt galt. Men på den anden side er jeg i go form.
Hmm, jeg må vist bare starte med en go 15 års rum.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??