Snak

Mere indhold efter annoncen
moderator
Move your body!!

Jeg kan mærke det for en gangs skyld bliver en god aften her i det Vestsjællandske.

God aften til alle.
Maradona was good, When he was off his meds // Messi was alright, 'Til the Tuesday night, He had to play the Reds. // // Oh Mac Allister, Oh Mac Allister // He's the best there's been, from the Argentine, Oh Mac Allister
Jeg håber den abe som ville noget med idag læser det her.

Jeg siger at vi kan tage det udenfor 1 on 1, men det vil han ikke men alligevel bliver han ved med at provokere. Mage til slapsvans skal man satme lede længe efter!

Fuck en abe!

Det er satme irriterende man (edit) ikke kan få det afgjort, hvis aben endelig havde et problem!
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
amen seriøst! det ville være noget helt andet noget hvis aben ville slå først.

Jeg nægter af princip at gøre noget først, andet end måske lidt små skubben til hinanden, men alligevel skulle han blive ved...

Det er fandme godt jeg er så rolig mens belastende personligheder skaber sig ellers ville ham her satme ha fået nogen stryg.

ps. jeg håber fandme du læser det her, din lede bøsse!

pps. jeg håber ikke at admins herinde tager de hårde ord for noget videre særligt.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
moderator
Man kunne godt se at folk havde fået penge tilbage i skat i dag. Der var sgu mange i byen i KBH. Dog en klar overvægt af mænd og navnligt bonderøve. Det var ikke i orden.


ps. Er der andre en mig der undrer sig over når andre voksne mennesker klapper meget højt til musik, eller råber ting som "FIIIISSSSE" osv... Helt ærligt tag da hjem til Jylland igen...
Dette er en signatur.
moderator
Bliver du aldrig træt af den slags kommentarer? Skift dog plade...
https://kortlink.dk/sudv
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg kan godt følge sir_c meget hen af vejen. Der er satme bønder overalt som absolut vil tage deres struertendenser med sig til de større byer og simpelthen ikke fatter at sådan spiller pladen ikke...

Hvis jeg var gammel københavner så ville jeg satme også brokke mig mere end vores gode admin her.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
moderator
"Bønder" er bare ikke nødvendigvis geografisk bestemt, som Matias også har skrevet tidligere.
https://kortlink.dk/sudv
nej bestemt ikke!

Bønder er et udtryk som kan bruges om mange(som jeg f.eks. gør) uden at de omtalte personer absolut skal komme fra jylland.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Jeg kan ikke huske noget fra igår efter klokken 22. Meget godt når jeg startede med at drikke klokken 19. Jeg var helt væk.

Men nu er jeg på toppen, og afsted til Landsmøde08 i Slagelse. SFU FTW!
Kammeratlige hilsner Vivitar
moderator
Nu kunne jeg jo også bare lade være med at tage på de to mest prrovinsagtige steder i København, men man må sgu da alligevel undre sig over folk der sidder og hamrer i borde og råber og skriger som idioter.
Dette er en signatur.
Annonce