Snak

Mere indhold efter annoncen
Du siger noget. Bønder! stop dog!

Sf burde finde sted til et T i deres ungdomsafdeling...

STFU
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Hehe var det Dakota, Heidis og Sams Bar du havde bevæget dig ud i igår? Det KAN også være ubehagelige steder må jeg indrømme, selvom jeg selv er eksiljyde bosiddende i Kbh.
"I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered." George Best
moderator
....der sidder og råber og banker i bordene!
https://kortlink.dk/sudv
moderator
piv piv Geddar.

Hehe det var faktisk Heidis, og før det Den glade gris. 90% mænd og mange af dem helt blæst bordbankene, skrigende, klappende bonderøve...
Dette er en signatur.
Min kærestes "bedste venindene" arbejder på Heidis .. Hun er da godt nok en hæslig person ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
Mere indhold efter annoncen
Annonce
moderator
En af koncepterne ved Heidi´s er jo at man skal sidde og råbe og banke i bordene, så man nu gør på bierstuber.

Er DGG ikke stedet hvor Pharzon og Feah ynder at tage hen?
https://kortlink.dk/sudv
ahh, Heidis opfordrer vel nærmest til dans på bordene og råben og skrigen.

Har da selv fået folk på heidis i århus til at gå amok og danse på bordene, mens jeg fornøjeligt kiggede på tumulten som langsomt gik igang.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
moderator
Prøv du at danse på bordene på Brauhaus i Munchen. Så ryger du ud inden du kan nå at sige wurst..

Det er ikke så meget afterski stemningen jeg har nået imod. Det er mere folk der bare umotiveret banker løs i baren eller på borde i et forsøg på at ramme beatet eller hvad ved jeg, mens de samtidig råber op og skriger ting som fisse osv. Altså det er da den pinligste opførsel.

DGG var helt fra den. Det var Heidis gange 100. Der var nok 10 damer på hele stedet, den ene grimmere end den anden, og så 200 mænd der lige var kommet ind med toget eller i den stil.

Hvem fanden klapper iøvrigt i byen????

På Heidis spillede de også den der sindsyge bonderøvssang som kun jyder kender. Hvor folk skal ned på gulvet osv.. Hvad hedder den sang? Og hvad er det de synger? "Turen går" eller sådan noget?
Dette er en signatur.
VLTJ ?

- Gir dig ret, det er bonderøvsagtigt !
..
Alt med måde. Det lyder godt nok også vældig lame det scenarie du beskriver.

DGG lyder som et sørgeligt sted.

Sangen du leder efter kender jeg ikke just.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Annonce