Snak

Mere indhold efter annoncen
"Er DGG ikke stedet hvor Pharzon og Feah ynder at tage hen?"

Nøh. Alt det Barca og Man Utd gejl tager overhånd.

For tiden holder jeg mest til på snuskede (og billige) værtshuse i, og omkring, Valby.
"This plane is definitely crashing This boat is obviously sinking This building's totally burning down And my, and my (a whole bunch) And my heart has slowly dried up"
Så er den første øl ved at blive indtaget, i aften står den på teenage disko i form af Kulør-Bar .. Oh yeah ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
MÆDL
Elsker latte og FCK Vinyl-entusiast Ledley Cup vinder http://www.youtube.com/watch?v=sCLioAlQbiY&feature=related
Hedder sangen VLTJ? Hvad er det de synger? Og hvad er historien bag? Hvor kravler folk rundt på gulvet?

Ja, sangen hedder VLTJ. Det står for Vemb Lemvig Thyborøn Jernbane. Det er den lokale togbane ude vestpå. Sangen er skrevet af Tørfisk. Det med at kravle rundt på gulvet er også lidt uklart for mig, men det er jo tydeligvis toget man imiterer når man løber rundt med armene på hinandens skuldre.
Du kan i øvrigt ikke gå til en gymnasie- handelsskole- eller bare en almindelig fest ude vestpå, uden den bliver spillet.

Hvis det går rigtigt vildt for sig, så findes der faktisk også VLTJ 2000 Dance Mix, som er med toglyde og lidt ekstra lir.

EDIT: Teksten til omkvædet er i øvrigt (fri efter hukommelse):
Turen er en dejlig rejse
Ned mod fjorden
Ud mod havet
Gennem Jylland når
Man rejser med VLTJ

Fernando Torres says he\'s been wearing a t-shirt under his top and will reveal it when he next scores. It reads \"Save The Chilean Miners\".
Priceless.

Jeg har desværre oplevet VLTJ for mange gange.
Elsker latte og FCK Vinyl-entusiast Ledley Cup vinder http://www.youtube.com/watch?v=sCLioAlQbiY&feature=related
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hov hov, Geddar.

Jeg tager sgu kun på Grisen, når der er Barca, hvor der skam også er en bar kun til os culés.

Og så en sjælden gang ifm. noget fælles uni-gejl, fordi en fra vores hold arbejder dernede, så vi kan få gratis lokaler stillet til rådighed samt billig bar.

"Det er ikke alderen, der gør det. Derimod nok: den skolede hensynsløshed, når man betragter livets realiteter, og evnen til at bære dem og i sit indre at være dem voksen."
moderator
Godt med dig. Du behøver skam ikke undskylde for din gøren og laden.
https://kortlink.dk/sudv
Jeg undskylder aldrig for noget. Jeg korrekser dig bare.

I øvrigt havde jeg også regnet med, at du ville skrive med det samme.

Din bold.dk nørd!

Heh.
"Det er ikke alderen, der gør det. Derimod nok: den skolede hensynsløshed, når man betragter livets realiteter, og evnen til at bære dem og i sit indre at være dem voksen."
moderator
HA!

Jeg er nu lige kommet på....trods alt.
https://kortlink.dk/sudv
Hehe, den er god med dig.

Du har siddet på spring, har du.

Du behøver jo ikke undskylde for din gøren og laden, Gedd.
"Det er ikke alderen, der gør det. Derimod nok: den skolede hensynsløshed, når man betragter livets realiteter, og evnen til at bære dem og i sit indre at være dem voksen."
Annonce