Hehe
Vi er sgu sørgelige...
Og HVAD SÅ hvis den glæde jeg har i mit live er at kommentere dine indlæg!?
Efter et par solide 10-12 procents øl kommer jeg i øvrigt til at sove som en lille baby.....hermed ikke sagt at jeg er fucking stiv.
Vi er sgu sørgelige...
Og HVAD SÅ hvis den glæde jeg har i mit live er at kommentere dine indlæg!?
Efter et par solide 10-12 procents øl kommer jeg i øvrigt til at sove som en lille baby.....hermed ikke sagt at jeg er fucking stiv.
https://kortlink.dk/sudv