Snak

Mere indhold efter annoncen
moderator
Hehe

Vi er sgu sørgelige...

Og HVAD SÅ hvis den glæde jeg har i mit live er at kommentere dine indlæg!?

Efter et par solide 10-12 procents øl kommer jeg i øvrigt til at sove som en lille baby.....hermed ikke sagt at jeg er fucking stiv.
https://kortlink.dk/sudv
Jeg har i al min aergelse gaaet igang med, at baelle en Zubrowka vodka...
Så ikke noget, Gedd. Det er all fair and square.

Jeg er bare smadret, drak øl allerede ved middagstid. Men imorgen skal jeg give den gas igen.

Jeg hentede en pind på Christiania i dag, så imorgen vil jeg hygge med mig den et eller andet sted, hvis det er godt vejr. Så er jeg i hvert fald i gang.

PS. Godt vejr kan også godt være sne eller lignende.
"Det er ikke alderen, der gør det. Derimod nok: den skolede hensynsløshed, når man betragter livets realiteter, og evnen til at bære dem og i sit indre at være dem voksen."
zubrowka vodka. Er det den med bisonen eller hesten ude på og et strå i flasken?

Eller blot noget slave noget...

Man kan dø af at ryge farzon. Men på den anden side kan man dø af så meget.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Korrekt. Naermere information kan findes her: http://en.wikipedia.org/wiki/%C5%BBubr%C3%B3wka

Den er nu ganske habil.

Maa nok holde lidt igen, skal jo vaere klar til i morgen.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
moderator
Uha, nu glæder jeg mig helt til sommerferien. Jeg holder mig konsekvent fra den slags under semestre. Det er skadeligt for min indlæringsstrategi.

Er det sikkert at købe derude igen?
https://kortlink.dk/sudv
Jah, det er det sikkert, men jeg ryger nu ganske sjældent.

Smøger gør jeg slet ikke i, men en smule hashish en sjælden gang har vist aldrig skadet nogen.

Ja, det er ganske sikkert. Der er boder, så er det ligetil.

"Det er ikke alderen, der gør det. Derimod nok: den skolede hensynsløshed, når man betragter livets realiteter, og evnen til at bære dem og i sit indre at være dem voksen."
moderator
Ok, jeg husker bare at der lige efter politikerne gik amok var lige modsat. Men What do I know? Jeg har ikke røget meget i 3 år og har kun sjældent hentet derovre selv.

Nå men godnat!

KNUZ
https://kortlink.dk/sudv
Jeg haaber ikke for dig, at skidtet har denne virkning paa dig, Pharzon.

http://www.youtube.com/watch?v=Iys86OcXPY8&feature...
Nighty night, Gedd.

Nah, FCB. Jeg kan styre det.

Ellers et relativt irriterende grin, hun har. Havde jeg været skæv, så havde jeg dog formentlig moret mig ganske meget i hendes selskab (inden jeg ville blive nødt til at slå hende nødt til sidst).
"Det er ikke alderen, der gør det. Derimod nok: den skolede hensynsløshed, når man betragter livets realiteter, og evnen til at bære dem og i sit indre at være dem voksen."
Annonce