Snak

Mere indhold efter annoncen
For satan, Feah! Jamen, så mangler du jo snart kun at drikke øl ved en gletsjer, før du er fuldt udvokset mentalt.

Tja, der er nu fordele og ulemper ved begge dele. Problemet er jo, at vi mænd er udstyret til at ville have mere end blot én pige.

Så længe vi er vilde med tøsen, så går det selvfølgelig, men det er altid et trade-off.

Omvendt er det sgu også hyggeligt nok at have en kæreste. Og ens lever har ganske givet godt af det.
"Det er ikke alderen, der gør det. Derimod nok: den skolede hensynsløshed, når man betragter livets realiteter, og evnen til at bære dem og i sit indre at være dem voksen."
Hehe.

Gletsjer øllen ser jeg frem til!

Angående leveren ved jeg nu ikke, om den vil få det bedre i dette tilfælde.
"This plane is definitely crashing This boat is obviously sinking This building's totally burning down And my, and my (a whole bunch) And my heart has slowly dried up"
Jamen, så mangler du jo snart kun at drikke øl ved en gletsjer, før du er fuldt udvokset mentalt.

Haha. Hvad fanden er det for noget lort at lukke, Pharz?

Jeg kom til at drikke mig så stiv i går, at jeg ikke kom på Grisen og jeg desuden slet ikke fik set Barca kampen (hvilket nok også kunne være lige meget). I dag er jeg bare færdig. Kan slet ikke holde til at drikke to dage i træk længere.
[b]Visca el Barça i Visca Catalunya!![/b] VVV
"Angående leveren ved jeg nu ikke, om den vil få det bedre i dette tilfælde. "

Er hun da grønlænder?

De La Hardcore..

Det er velkendt, at øl nydt ved en gletsjer er en fast bestanddel af den almene opdragelse. Jeg har selv prøvet det flere gange, bl.a. i Grønland, i Chile og på New Zealand, og jeg har følt mig større som menneske efter hver gang.

Du skulle prøve!

Modsat dig, så opførte jeg mig nogenlunde ordentlig igår, så jeg skal give den gas i dag.
"Det er ikke alderen, der gør det. Derimod nok: den skolede hensynsløshed, når man betragter livets realiteter, og evnen til at bære dem og i sit indre at være dem voksen."
Hehe jamen det må jeg jo så prøve, hvis jeg altså kommer forbi en gletsjer en dag
[b]Visca el Barça i Visca Catalunya!![/b] VVV
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Med tanke på den globale opvarmning, så ville jeg nok skynde mig, DLH!

Det ville da være ærgeligt, hvis du skal leve som en lille dreng fanget i en fuldvoksen mands krop resten af livet.
"Det er ikke alderen, der gør det. Derimod nok: den skolede hensynsløshed, når man betragter livets realiteter, og evnen til at bære dem og i sit indre at være dem voksen."
Haha Pharzon.

Det ville jeg ikke ønske for min værste fjende!

Iøvrigt er hun ikke sådan fuldbyrdet Grønlænder, men jeg sporer da indimellem lidt tendenser, når man gang på gang bliver ringet op, og får en fuld kone i røret.
"This plane is definitely crashing This boat is obviously sinking This building's totally burning down And my, and my (a whole bunch) And my heart has slowly dried up"
Det er heller ikke at foragte. Det er jo heller ikke fedt at være sammen med en mormon.

Det er vel middelvejen, der er mest ønskelig. Hun skal kunne feste uden fine fornemmelser, men hun skal jo heller ikke være direkte fordrukken.
"Det er ikke alderen, der gør det. Derimod nok: den skolede hensynsløshed, når man betragter livets realiteter, og evnen til at bære dem og i sit indre at være dem voksen."
Det passer faktisk glimrende, Pharz. Damen og jeg har ikke rigtig kunne finde et rejsemål i år, men nu ved jeg, at det skal være et sted med gletsjer
[b]Visca el Barça i Visca Catalunya!![/b] VVV
Præcis.

Nu ved jeg ikke, hvad budgettet eller præferencerne er til, men både Grønland, Chile og New Zealand er meget anbefalelsesværdige.

Især New Zealand er et af mine yndlingssteder, men det er også meget dyrt.

Argentina er en anden af mine absolutte favoritter, og der finder man jo også bl.a. Perito Moreno gletsjeren, så det var måske en mulighed? Det kunne også kombineres med et besøg i en af verdens fedeste byer, Buenos Aires.
"Det er ikke alderen, der gør det. Derimod nok: den skolede hensynsløshed, når man betragter livets realiteter, og evnen til at bære dem og i sit indre at være dem voksen."
Annonce