For satan, Feah! Jamen, så mangler du jo snart kun at drikke øl ved en gletsjer, før du er fuldt udvokset mentalt.
Tja, der er nu fordele og ulemper ved begge dele. Problemet er jo, at vi mænd er udstyret til at ville have mere end blot én pige.
Så længe vi er vilde med tøsen, så går det selvfølgelig, men det er altid et trade-off.
Omvendt er det sgu også hyggeligt nok at have en kæreste. Og ens lever har ganske givet godt af det.
Tja, der er nu fordele og ulemper ved begge dele. Problemet er jo, at vi mænd er udstyret til at ville have mere end blot én pige.
Så længe vi er vilde med tøsen, så går det selvfølgelig, men det er altid et trade-off.
Omvendt er det sgu også hyggeligt nok at have en kæreste. Og ens lever har ganske givet godt af det.
"Det er ikke alderen, der gør det. Derimod nok: den skolede hensynsløshed, når man betragter livets realiteter, og evnen til at bære dem og i sit indre at være dem voksen."