Godt ord igen, young paddawan.
Personligt er der heller ikke mange ting, jeg nyder så meget som at sidde et eller andet naturskønt sted med en lille skid på, og så ellers bare chille.
Da jeg vandrede i Torres del Paine nationalparken i Chile her i januar, så var det så fucking lækkert at snuppe sig et par bajere, når man kom frem til hytten efter en lang dags strabadser og så ellers bare nyde vejret og de ufatteligt smukke omgivelser.
"Det er ikke alderen, der gør det. Derimod nok: den skolede hensynsløshed, når man betragter livets realiteter, og evnen til at bære dem og i sit indre at være dem voksen."