Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg ville absolut ikke have noget i mod at komme til Sydamerika, men om hun kan lokkes er jo så en anden ting. Men det skal da forsøges
[b]Visca el Barça i Visca Catalunya!![/b] VVV
Buenos Aires er nu en fin by, men Montevideo slaar alt, hvad der roerer sig af hovedstader i Sydamerika.
"Det er vel middelvejen, der er mest ønskelig. Hun skal kunne feste uden fine fornemmelser, men hun skal jo heller ikke være direkte fordrukken."

Jamen så har jeg sgu ramt meget rigtigt, heldigvis (eller måske snarere, naturligvis).

Burde man iøvrigt ikke kunne finde en gletsjer i de Østrigske alper? Nu skal jeg nemlig på interrail til sommer, og så kunne man jo forsøge at lægge ruten forbi. Nu jeg tænker over det, tror jeg faktisk jeg har været ved én i Østrig. Pastersee gletsjeren, eller noget i dén dur.
"This plane is definitely crashing This boat is obviously sinking This building's totally burning down And my, and my (a whole bunch) And my heart has slowly dried up"
DLH..

Hun må da kunne lokkes, for ligegyldigt om hun er til natur eller kultur, så findes det i uanede mængder dernede.

FCB..

Mener du seriøst, at Montevideo skulle overgå BA?

"Det er ikke alderen, der gør det. Derimod nok: den skolede hensynsløshed, når man betragter livets realiteter, og evnen til at bære dem og i sit indre at være dem voksen."
Feah..

Jo, det lyder som en god mulighed for at få krydset det punkt af hurtigst muligt.

Husk, at det handler om at sidde og nyde udsigten, mens man drikker en kold bajer. Ellers virker det ikke!

Altså ikke noget med drikkelege eller lignende.
"Det er ikke alderen, der gør det. Derimod nok: den skolede hensynsløshed, når man betragter livets realiteter, og evnen til at bære dem og i sit indre at være dem voksen."
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hehe. Nu regner du mig altså for yngre end jeg er!

Når jeg er fuld ved jeg faktisk ofte ikke noget bedre, end bare at sidde med en kold bajer, og skue udover omgivelserne. Det være sig både i på toppen af et bjerg, og på en snusket bar med underlige mennesker.

Drikkelege forekommer kun ganske undtagelsesvist, når jeg ikke føler at folk omkring mig er fulde nok.

PS. Det ender naturligvis altid med, at det er mig det går udover, da jeg så er for fuld til at huske alle de åndssvage regler.
"This plane is definitely crashing This boat is obviously sinking This building's totally burning down And my, and my (a whole bunch) And my heart has slowly dried up"
Godt ord igen, young paddawan.

Personligt er der heller ikke mange ting, jeg nyder så meget som at sidde et eller andet naturskønt sted med en lille skid på, og så ellers bare chille.

Da jeg vandrede i Torres del Paine nationalparken i Chile her i januar, så var det så fucking lækkert at snuppe sig et par bajere, når man kom frem til hytten efter en lang dags strabadser og så ellers bare nyde vejret og de ufatteligt smukke omgivelser.
"Det er ikke alderen, der gør det. Derimod nok: den skolede hensynsløshed, når man betragter livets realiteter, og evnen til at bære dem og i sit indre at være dem voksen."
Det lyder nice udover alle grænser, pharzon.

Det er især altid godt med bjerge jo.

Da jeg var på skiferie i Østrig her i februar greb jeg da også hver en chance til at få en kold øl, de steder hvor den gode udsigt fandtes, og hvis der ikke udskænkedes øl ved udsigtsstederne var vi godt forsynede whiskey/Stroh fyldte lommelærker. Æv, jeg savner det.
"This plane is definitely crashing This boat is obviously sinking This building's totally burning down And my, and my (a whole bunch) And my heart has slowly dried up"
Ja, det er simpelthen meningen med livet.

http://www1.istockphoto.com/file_thumbview_approve...

Faktisk boede jeg på det hotel, som er på ovenstående billede. Var sgu et meget nice sted med absurd god udsigt.

Så kredsede der andes-kondorer over os og der gik guanacaer (en slags lama) frit rundt.

Og så elsker jeg hoteller, der ligger på øer.
"Det er ikke alderen, der gør det. Derimod nok: den skolede hensynsløshed, når man betragter livets realiteter, og evnen til at bære dem og i sit indre at være dem voksen."
Wow...

Chile! Here I come!

Pharzon dit heldige asen.

Var du på ren ferierejse dernede?
"This plane is definitely crashing This boat is obviously sinking This building's totally burning down And my, and my (a whole bunch) And my heart has slowly dried up"
Annonce