Det må jeg indrømme, jeg er et heldigt svin.
Ja, det var jeg. Tog videre til Argentina for at mødes med nogle gamle venner fra dengang, min bror og jeg boede i Santa Fé.
Var sgu en super tur.
Kan kun anbefales!
Du kan jo tage din halvfordrukne (på den gode måde) kæreste med derned?
Ja, det var jeg. Tog videre til Argentina for at mødes med nogle gamle venner fra dengang, min bror og jeg boede i Santa Fé.
Var sgu en super tur.
Kan kun anbefales!
Du kan jo tage din halvfordrukne (på den gode måde) kæreste med derned?
"Det er ikke alderen, der gør det. Derimod nok: den skolede hensynsløshed, når man betragter livets realiteter, og evnen til at bære dem og i sit indre at være dem voksen."