Snak

Mere indhold efter annoncen
Det må jeg indrømme, jeg er et heldigt svin.

Ja, det var jeg. Tog videre til Argentina for at mødes med nogle gamle venner fra dengang, min bror og jeg boede i Santa Fé.

Var sgu en super tur.

Kan kun anbefales!

Du kan jo tage din halvfordrukne (på den gode måde) kæreste med derned?
"Det er ikke alderen, der gør det. Derimod nok: den skolede hensynsløshed, når man betragter livets realiteter, og evnen til at bære dem og i sit indre at være dem voksen."
Hehe.

Kæreste er måske stadig så meget sagt..

Men ellers har jeg sgu et par homies som jeg hellere end gerne vil rejse med. Dog tror jeg ikke, at en ren ferierejse til Sydamerika er aktuel inden for en overskueligt fremtid. Det er ikke just pengene der beriger mit liv :-)
"This plane is definitely crashing This boat is obviously sinking This building's totally burning down And my, and my (a whole bunch) And my heart has slowly dried up"
Når du er færdig med gymnasiet, så ligger sådan en tur lige til højrebenet.

Så kan man jo arbejde det første halve år og så ellers tage afsted.

Det er skide berigende; bare se, hvor fornuftig jeg er blevet.
"Det er ikke alderen, der gør det. Derimod nok: den skolede hensynsløshed, når man betragter livets realiteter, og evnen til at bære dem og i sit indre at være dem voksen."
http://img84.imageshack.us/my.php?image=strid3on4b...


Pharz er fyren nederst i højre hjørne.
\"Alt er Bastille for den nøgne masse\"
"Det er skide berigende; bare se, hvor fornuftig jeg er blevet."

Nu er det så jeg begynder at blive bekymret..
"This plane is definitely crashing This boat is obviously sinking This building's totally burning down And my, and my (a whole bunch) And my heart has slowly dried up"
Mere indhold efter annoncen
Annonce
"Det er skide berigende"


Ha! Jeg rammer så meget plet med den Strid-stribe der. Og alle tøserne på statskundskab er højst sandsynligt som hende i striben. "Ihh hvor lyder det altzå bare fascinerende!"
\"Alt er Bastille for den nøgne masse\"
Haha, Okocha
[b]Visca el Barça i Visca Catalunya!![/b] VVV
Hæhæ, Okocha, din stribe var sgu meget sjov, men hvis du ikke selv kan se, hvordan du hiver min kommentar ud af kontekst, så den ikke er ironisk mere, så er du dummere, end jeg troede.

Det er selvfølgelig også en mulighed.
"Det er ikke alderen, der gør det. Derimod nok: den skolede hensynsløshed, når man betragter livets realiteter, og evnen til at bære dem og i sit indre at være dem voksen."
Ja ja, tal du bare udenom din slyngel. Jeg ved jo godt at du på et tidspunkt, mens du har "beriget" andre med dine rejsefortællinger, har sagt noget i retning af: "Når man sådan kommer ud i verden oplever man, hvordan folk i fremmede kulturer bare er så meget mere åbne end herhjemme". Jeg ved det. Det siger alle, der har været på længere ture i Syd- eller Mellemamerika, Asien eller Afrika.
\"Alt er Bastille for den nøgne masse\"
Jeg foretraekker nu Montevideo fremfor Buenos Aires.

Mar Del Plata er nu ogsaa en meget underholdende by.

EDIT: Hvorfor fanden er jeg havnet i DK.
Annonce