Okocha..
Heh, det har jeg da muligvis. Striben er jo netop også sjov, fordi den rammer plet til tider.
Men at det er en kliche, gør den altså ikke mindre rigtig.
Det er et faktum, at hovedparten af de mennesker, jeg har mødt på mine rejser, er langt mere åbne og gæstfrie end danskere.
At almindelige pølsedanskere (Jakob Martin Strid?) så får ondt i røven over det, kan jeg virkelig ikke gøre så meget ved.
Derudover er det da klart, at mange piger (i hvert fald de interessante) synes det er federe, hvis man har rejst meget, end hvis man blot har frekventeret abe-steder som Sunny Beach og Lloret de Mar. Men det er jo ikke det samme som, at det bliver brugt som scoretrick.
Heh, det har jeg da muligvis. Striben er jo netop også sjov, fordi den rammer plet til tider.
Men at det er en kliche, gør den altså ikke mindre rigtig.
Det er et faktum, at hovedparten af de mennesker, jeg har mødt på mine rejser, er langt mere åbne og gæstfrie end danskere.
At almindelige pølsedanskere (Jakob Martin Strid?) så får ondt i røven over det, kan jeg virkelig ikke gøre så meget ved.
Derudover er det da klart, at mange piger (i hvert fald de interessante) synes det er federe, hvis man har rejst meget, end hvis man blot har frekventeret abe-steder som Sunny Beach og Lloret de Mar. Men det er jo ikke det samme som, at det bliver brugt som scoretrick.
"Det er ikke alderen, der gør det. Derimod nok: den skolede hensynsløshed, når man betragter livets realiteter, og evnen til at bære dem og i sit indre at være dem voksen."