Snak

Mere indhold efter annoncen
Okocha..

Heh, det har jeg da muligvis. Striben er jo netop også sjov, fordi den rammer plet til tider.

Men at det er en kliche, gør den altså ikke mindre rigtig.

Det er et faktum, at hovedparten af de mennesker, jeg har mødt på mine rejser, er langt mere åbne og gæstfrie end danskere.

At almindelige pølsedanskere (Jakob Martin Strid?) så får ondt i røven over det, kan jeg virkelig ikke gøre så meget ved.

Derudover er det da klart, at mange piger (i hvert fald de interessante) synes det er federe, hvis man har rejst meget, end hvis man blot har frekventeret abe-steder som Sunny Beach og Lloret de Mar. Men det er jo ikke det samme som, at det bliver brugt som scoretrick.
"Det er ikke alderen, der gør det. Derimod nok: den skolede hensynsløshed, når man betragter livets realiteter, og evnen til at bære dem og i sit indre at være dem voksen."
FCB...

Jeg kan bare bedre lide den storby-feel, som BA har. Og så er mulighederne jo uendelige i den by.

Og med alle de spændende kvarterer som Palermo, San Telmo, La Boca etc., så er der sgu nok at gå i krig med.
"Det er ikke alderen, der gør det. Derimod nok: den skolede hensynsløshed, når man betragter livets realiteter, og evnen til at bære dem og i sit indre at være dem voksen."
Nu var jeg udelukkende i Buenos Aires i 2 dage, saa mit kendskab til byen er yderst begraenset. Den tid jeg brugte i byen var nu ganske fin. Problemet var bare, at byen virkede alt for uoverskuelig og til tider ganske kaotisk.

Montevideo var en helt anden snak.
BA er også meget, meget kaotisk pga. den ufattelige trafik.

Men der er også mange hyggelige steder, hvor man bare kan gå rundt.

2 dage er absolut heller ikke nok til at få den der BA-feel indenbords.
"Det er ikke alderen, der gør det. Derimod nok: den skolede hensynsløshed, når man betragter livets realiteter, og evnen til at bære dem og i sit indre at være dem voksen."
Ja, trafikken er et helved.

San Telmo var nu den fedeste bydel efter min mening.

Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ja, San Telmo er et dejligt sted, men der er nu flere dejlige kvarterer, som heller ikke er lige så overrendt af turister som San Telmo.
"Det er ikke alderen, der gør det. Derimod nok: den skolede hensynsløshed, når man betragter livets realiteter, og evnen til at bære dem og i sit indre at være dem voksen."
"Ser joven y no ser revoluccionario es una contradiccion casi biologica!"
"Det er ikke alderen, der gør det. Derimod nok: den skolede hensynsløshed, når man betragter livets realiteter, og evnen til at bære dem og i sit indre at være dem voksen."
moderator
hold kæft jeg har været stiv de to sidste dage. Jeg tror stadig jeg er småfuld... Lidt skidt når man har en 10 timers vagt foran sig.
Dette er en signatur.
Casper Dalgas var i byen igår:)
"Happiness is only real when shared"
Hvad laver kasper Dalgas egentlig i dag?
England: Leeds Danmark: BIF Spanien: Valencia \"I medgang og modgang\"
Annonce