Snak

Mere indhold efter annoncen
Bred ymer .. Øhm ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
Holder sgu pause i dag. Morer mig i stedet ved at læse lidt om oligosaccharid syntese. Lorte eksamen...
Danmark: Vejle Boldklub og Aarhus Fremad Spanien: Real Madrid NFL: Miami Dolphins
Det er så grotesk.

Efter et meget hårdt program de seneste par uger holder jeg en alkoholfri weekend. Det er helt vildt, så meget lyst jeg har til at knappe et par pils op! Men så sparer man vel de penge og kommer op og læser noget imorgen.

Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Halil med en hjemme aften .. Når man tror man har set alt ..

Edit: Ja mand, indlæg 1000 :( ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
Tja, har faktisk været til fester både fredag og lørdag, men har været ædru og taget tidligt hjem.

Det har ikke været så underholdende som jeg havde håbet det ville være, ikke at nyde alkohol.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvad sker der? Hvordan kan det være at man finder denne tråd nede på side 4?

Stram op, alle sammen!!
[b]Visca el Barça i Visca Catalunya!![/b] VVV
Ja, det må du sgu undskylde.

Jeg holder drikke pause ind til en gang i næste uge. Det bliver sgu godt.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Jeg indtager promille :( ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
@Halil

Det er det mest useriøse svar jeg har set længe!
[b]Visca el Barça i Visca Catalunya!![/b] VVV
Tja, lægen sagde det ville være en okay ide at holde lidt igen i et par uger.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Annonce