Om nogle timer går det løs på Reeperbahn, et par kammerater har sidste dag i Hamburg, så det bliver nok noget med en "Gentlemans Club" og så videre i byen derfra.
Sidder tilgengæld stadig og griner over en af mine venner bestilte en taxa i navnet Jimmy Pop.
.. man skulle nok have været der egentlig.
Maradona was good, When he was off his meds // Messi was alright, 'Til the Tuesday night, He had to play the Reds. // // Oh Mac Allister, Oh Mac Allister // He's the best there's been, from the Argentine, Oh Mac Allister
"Fuck ens krop er alligevel godt smadret efter en uges non-stop druk i Berlin :p"
Ligeså med Amsterdam, kan jeg godt afsløre. Efter omkring 14 timers nattesøvn føles det stadigvæk som om jeg har tømmermænd på trods af, at fredagen blev tilbragt med hjemrejse, og (stort set) uden en DRÅBE alkohol.
"This plane is definitely crashing
This boat is obviously sinking
This building's totally burning down
And my, and my (a whole bunch)
And my heart has slowly dried up"
DLB jeg synes ikke Fritz Gungardin Munkø er specielt tæt på Jimmy Pop.
Feah har du haft en dag i Amsterdam uden alkohol? Bøss´?
Maradona was good, When he was off his meds // Messi was alright, 'Til the Tuesday night, He had to play the Reds. // // Oh Mac Allister, Oh Mac Allister // He's the best there's been, from the Argentine, Oh Mac Allister