Snak

Mere indhold efter annoncen
Nå nå nå.. Det tager jeg som et nej tak..
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
"selvskab"

Genialt ord.
\"Alt er Bastille for den nøgne masse\"
Bred ymer .. Men jeg skal dog prøve at indtage en promille med kakaomælk her en af dagene, om det så bliver det sidste jeg gør ..

Edit: Mjaa, der var nok sneget sig et "v" ind der i selskab, det skal man skam heller ikke kimse af, det kan jo ske´ for selv den bedste ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
Det smager overhovedet ikke grimt!.. Kakao mælken skalvære kod,ellers funger det ikke!
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
Jamen det var skam ærligt ment. Selvskab er det nye. Ikke mere fucking networking på fikse cafeer, bare "selvskab". Det giver min isolation en helt ny dimension.
\"Alt er Bastille for den nøgne masse\"
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Man drikker vel aldrig alene? Man har jo altid gud...
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Der er ingen Gud Halil. Eksistensen afgrænses af intetheden.
\"Alt er Bastille for den nøgne masse\"
Sandt. Det er sjovere at drikke alene.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
moderator
Jeg tror Okochas yndlingsbog er Biblen.
Maradona was good, When he was off his meds // Messi was alright, 'Til the Tuesday night, He had to play the Reds. // // Oh Mac Allister, Oh Mac Allister // He's the best there's been, from the Argentine, Oh Mac Allister
Den pamflet har ingen plads i mit hjem.
\"Alt er Bastille for den nøgne masse\"
Annonce