Igår på vej til arbejde var der en kvinde, der stak en folder i hånden på mig. Forsiden var - så vidt jeg husker - prydet af et billede af en afrikaner, og overskriften handlede om den økonomiske ulighed. Jeg tænkte selvfølgelig, at det da var mægtigt! Venstreorienteret ulighedskritik er lige hvad jeg har brug for en tirsdag morgen. Efter at have kigget lidt på skidtet gik det dog op for mig, at det var noget Jehovas vidner crap, så jeg smed det ud.
Jeg er egentlig lidt ærgelig over, at jeg aldrig har oplevet, at JV har banket på min dør. Jeg vil virkelig gerne forsøges omvendt til Guds vej.
\"Alt er Bastille for den nøgne masse\"