Lørdag bliver så ond, så ond. Den starter med at jeg sætter mig i et tog kl. 9, og kører til Århus. Her mødes jeg med en ven, som jeg sammen med skal til fest i Roskilde.
Jeg har lagt ud for vores togbilletter, så han har lovet at købe en flaske sprut - hvad det er, vil han ikke ud med dog.
Vi er i Roskilde kl. 15, hvor festen så småt starter. FOrmentlig allerede småristede på det tidspunkt.
Jeg tør slet ikke tænke på hvordan jeg har det søndag, når jeg skal med toget til Jylland kl. 10 :S