Snak

Mere indhold efter annoncen
Nu jeg lige væltet ind afm døren .,.
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
@Feah

Havde en kammerat på besøg og planen var at starte et sted med smørrebrød. Det blev dog ikke til noget, men det kan man ikke sige om resten af turen.

Vi starede kl. 11 på Toftegårds Bodega med et par pilsnere. Gik derefter over på den anden side af gaden på Møllecafeen. Da vi havde sat os gik en anden kunde ud af værtshuset, faldt ned af trappen og brækkede anklen, så knoglen stak ud af sokken. Heldigvis så jeg det ikke selv.

Derfra tog vi videre til Cafe Endestationen ved Frederiksberg Centret, videre til Cafe Francke, Van Gogh, et sted på Jagtvej, Cafe Runddelen, Det Rene Glas, et sted på Griffenfeldtgade og så kan jeg ikke huske mere...
[b]Visca el Barça i Visca Catalunya!![/b] VVV
I kom da godt rundt så :-)

Værtshusene omkring Toften er jo også hjemsøgt af fulde ældre mennesker som vælter rundt. Sidst jeg var på Den Gyldenblonde væltede en mand med næsen først ind i sin bil, under forsøget på at låse den op.´Han havde forhåbentligt ikke planer om at skulle ud og køre.
"This plane is definitely crashing This boat is obviously sinking This building's totally burning down And my, and my (a whole bunch) And my heart has slowly dried up"
Øl, hvidvin og rom og cola bliver man godt nok glad af :D

Forhåbentlig er jeg ikke den eneste der drikke, og nej er ikke alene, hvis nogle nu skulle spørge!
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
Der er ingen der spørger!

Den står på lidt semidruk hos en kammerat i aften. Nice and quiet.
The Pensioner: \\\"så lad os bare sige, at jeg mener, at de 400 mio. forsvinder ved, at Chelsea øger deres indtægter og reducerer i deres udgifter. Det synes jeg er en gangbar forklaring - lidt udetaljeret, men trods alt, gangbar.\\\"
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg skal spille kamp i morgen tidlig klokken 10:00, så det bliver heller ikke det store fra moi .. Men en lille humle i nattens mulm og mørke bliver det nok til ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
DAMN cubansk rom og cola er genialt!

Okay indrømmet er stiv!
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
Note to self: Det er smart at lade flasken stå i køkkenet. Således er jeg tvunget til at rejse mig for at fylde glasset. Dette medfører en - måske marginal, men ikke desto mindre befordrende - begrænsning i indtaget. Følgende vil tekstens læsbarhed forlænges, i det udviklingen af fuldskab mindskes.
\"Alt er Bastille for den nøgne masse\"
10 odense og 5 shots kan mærkes.
@Boldhenter "Rio Ferdinand er kun kommet på holdet på grund af mesterskabet! Kan i flæng nævne Lescott, Jagielka, Ashley Williams, Sebastien Bassong, måske sågar en Mertesacker eller Winston Reid?"
Jeg var satme fuld i nat.

der skete helt vildt meget underholdende. Blandt andet blev vi kapret af en pirat taxi. Eller mine venner gjorde. Det var sgu go underholdning.

og nu har jeg det bare mærkeligt.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Annonce