@Feah
Havde en kammerat på besøg og planen var at starte et sted med smørrebrød. Det blev dog ikke til noget, men det kan man ikke sige om resten af turen.
Vi starede kl. 11 på Toftegårds Bodega med et par pilsnere. Gik derefter over på den anden side af gaden på Møllecafeen. Da vi havde sat os gik en anden kunde ud af værtshuset, faldt ned af trappen og brækkede anklen, så knoglen stak ud af sokken. Heldigvis så jeg det ikke selv.
Derfra tog vi videre til Cafe Endestationen ved Frederiksberg Centret, videre til Cafe Francke, Van Gogh, et sted på Jagtvej, Cafe Runddelen, Det Rene Glas, et sted på Griffenfeldtgade og så kan jeg ikke huske mere...
[b]Visca el Barça i Visca Catalunya!![/b]
VVV