Igen sol besmitter Valby med væmmelige stråler, men jeg regner med at drage mod Fælledparken inden længe.
Ha´ en dejlig dag folkens!
"This plane is definitely crashing
This boat is obviously sinking
This building's totally burning down
And my, and my (a whole bunch)
And my heart has slowly dried up"
Jeg havde gardinerne for, da jeg trak dem fra fandt jeg ud af at min illusion om bikinipiger nok var langt væk .. Jeg drager ditto i Fælledparken om snart ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
hmm, efter at ha snakket med et par af mine venner viser det sig at jeg har råbt og skreget som en sindsyg til kapsejladsen! Det må sgu ha været underholdende for omkring siddende.
Jeg husker absolut intet fra en periode mellem 14.30-18.30 så det er lidt skræmmende.
Startede druk i går kl 9.30 efter at jeg havde afleveret eksamensopgave. Druk sluttede da jeg gik kl 4. Har flere timer fra i går, som jeg ikke kan huske,
"Endnu en fra Valby.. Den bydel overgår sku snart Thailand i liderlighed" - thomas.p