Snak

Mere indhold efter annoncen
Shiiiit er lige kommet hjem, speciel 1. maj må jeg sige. Dårligt vejr og kedelig folkemængde og lorte biffer

hm
Fuck mand... aldrig set Århus SÅ død på en torsdag... blev sådan, "okay", inde på Heidis omkring 3-tiden, men det fandme også for sløjt...

Som den fesne fedte jeg nu er, skal jeg om præcis én time hoppe på bussen mod skolen, for fesne to blokke...
www.myspace.com/ipsensbeats
Prøv at gå i byen om lørdagen i stedet for.

Der er heller ikke så mange børn :-)
Og hvad laver du i første omgang på elendige heidis? :D

På den sidste var der minimal house med drengene fra culture box. I rest my case.
http://www.youtube.com/watch?v=IHD9F1QlpB8
Puhh man har hovedpine når man vågner efter en aften med blandingsdrinks og alt for meget tequlia og fishman!
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Og ikke at glemme - der var sort gajol igen, med B-Lemon :S
Efter jeg røg på dobbelt vodka energidrik på Heidis beerbar, forsvandt hukommelsen. Resultat er en masse tomme øl i ens lejlighed...
Samt 3 stearinlys, en saltkværn og en matchende tandstikholder. Og jeg aner ikke hvor jeg har det fra. Eller hvordan jeg fik det med hjem.


Derudover har jeg lige drukket en kold øl til morgenmad. Troede ikke jeg kunne blive mere fuld end jeg var da jeg vågnede. Men jeg blev klogere... Godt man ikke bor sammen med fruen, det her må bestemt kandidatere til årets brandert.........


Og jeg har lyst til at drikke en øl mere, men fornuften siger mig jeg bør gå i netto og prøve at finde noget at spise.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
sov 1½ time på en bænk i kongens have her i morges, inden jeg skulle hjem fra bytur.
"Endnu en fra Valby.. Den bydel overgår sku snart Thailand i liderlighed" - thomas.p
Bums!
2872015
Det var skønt vejr og man vågner op til smukke omgivelser.
"Endnu en fra Valby.. Den bydel overgår sku snart Thailand i liderlighed" - thomas.p
Annonce