Snak

Mere indhold efter annoncen
Puhhh shots og øl kan mærkes i længden!

Men skål alle I umådelig dejlige knægte!
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
moderator
Hold kæft hvor har jeg været palle de sidste par dage.

Onsdag stod den på bytur til 6:30, derefter arbejde klokken 8 sharp næste morgen. Klokken halv 1 gik turen mod parken, og da klokken var omkring de 20:00 stykker, måtte jeg have mig en skraver.

Igår stod den så på bytur igen, hvor min 18-årige(!!!!) kammerat formåede at være sammen med en 37 årig dame i en taxa (DER HED BETTINA), som var endnu mere palle end vi var.

De sidste par dage har som man populært siger været royale.
Maradona was good, When he was off his meds // Messi was alright, 'Til the Tuesday night, He had to play the Reds. // // Oh Mac Allister, Oh Mac Allister // He's the best there's been, from the Argentine, Oh Mac Allister
Lad os sige du startede med at drikke kl 20 om onsdagen (du startede muligvis tidligere), så klarede du du et døgn med druk, 1½ times søvn og nogle timers arbejde? Stærkt

Jeg troede man skulle være på narko for at klare sådan noget
"Maradona good; Pelé better; George Best."
moderator
Et døgn med druk? Det er måske lige i overkanten.

Desuden er man da en tøs hvis man ikke kan møde tidligt på arbejde efter en våd tur i byen. Prøv at spørg hvordan jeg havde det 1. januar da jeg skulle møde ind klokken 9.
Maradona was good, When he was off his meds // Messi was alright, 'Til the Tuesday night, He had to play the Reds. // // Oh Mac Allister, Oh Mac Allister // He's the best there's been, from the Argentine, Oh Mac Allister
Dødsdruk slut.

Nat, nat feltmadrasser.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Fcuk jeg er væk lige nug! godnat!
Carefree
Så jeg hjemme, og skal ud og spille kmp om snart, jeg er døden nær ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
Selvfølgelig kan man stå op og arbejde selvom man er har været på dødsdruk. Alt andet er slapt :-)

Gode historier tommy. Der er dog en række betina´er i årgang 1980+ der ser okay ud.
http://www.youtube.com/watch?v=IHD9F1QlpB8
Øv for en brandert, det kan kun kureres med is og burger!!

jeg vågnede på bænke uden for huset. Har ingen anelse om hvorfor.. Kan heller ikke huskt ret meget fra i går, så nu skal jeg til at ringe rundt for at finde ud af hvad jeg har lavet og om jeg skal kontakte nogen og sige undskyld. Damn drikker aldrig igen, i hvertfald ikke får på torsdag
Viborg FF - Det ægte Midtjylland
Nu skal jeg til Viborg og se mit hold tabe til AaB :-)
http://www.youtube.com/watch?v=IHD9F1QlpB8
Annonce