Snak

Mere indhold efter annoncen
Vi ses deropppe Topcat! Må det blive en go kamp!
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Av for f... jeg overnattede på Herning station i nat :S

Skulle ned og med toget hjem ved 4-tiden men faldt i søvn og sov der det meste af natten. Og i toget på vej hjem. Det er kun en halv time siden jeg trådte ind af døren... jeg er færdig!
moderator
Det var hende her ikke, men hun lød som om hun var SÅ klar..
Maradona was good, When he was off his meds // Messi was alright, 'Til the Tuesday night, He had to play the Reds. // // Oh Mac Allister, Oh Mac Allister // He's the best there's been, from the Argentine, Oh Mac Allister
Var da vidst godt bagstiv, da jeg skrev mit betina-indlæg længere oppe. Giver ingen mening overhovedet. Betina´er årgang 1980+ (?)
http://www.youtube.com/watch?v=IHD9F1QlpB8
moderator
Nu tager jeg ud og drikker mig i hegnet. Hyg jer!
https://kortlink.dk/sudv
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det var tidligt og så på en mandag? Nice jeg er med, bare røv man sidder og har biologi :O!
moderator
Jep. BA skal afleveres kl. 12.
https://kortlink.dk/sudv
BA ? Bachelor opgave?
Præcis. Gad vide hvilken bule Geddar sidder på nu?
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Går han ikke på HA?
Annonce