Snak

Mere indhold efter annoncen
mener faktisk det er htx.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
He he.

Den bliver han nok ked af.
Razz har dog ret.
han ka ta det!
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
moderator
Luk røven, Halil!

Jeg har en idé om at jeg var hjemme engang mellem 21 og 23 i går. Hmmm...
https://kortlink.dk/sudv
ÆV! Jeg er ringe til at holde mig ædru.

Jeg føler dog, at jeg er nødt til at besøge bold.snaks fuckingstivtråd når nu det er tirsdag, og der desværre ikke plejer at være meget liv i den.

God skoledag imorgen Feha.







...








*Tak*
"This plane is definitely crashing This boat is obviously sinking This building's totally burning down And my, and my (a whole bunch) And my heart has slowly dried up"
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg tror jeg har set Geddar!
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
moderator
Haha garanteret du har. I Uni-parken? I øvrigt er det vel ikke første gang.

Edit: Jeg er da i øvrigt lidt træt af at jeg skal til Polterabend tidligt i morgen, da fredagsbaren var ganske underholdende.
https://kortlink.dk/sudv
Uni parken det er klart!

Husker dig kun svagt fra vores fællestid i rosenhøj helvede! Men synes jeg kunne huske din persona et eller andet sted fra. Meget tyder på at jeg var spot on.

Fredagsbaren er bestemt hyggelig og har også taget en pause i eksamenslæsningen for at kunne joine den.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
moderator
Hehe sjovt. Hvor så du mig nærmere betegnet?
https://kortlink.dk/sudv
Gang i gaden, årets kamp, nu skal de da ha´-da-da ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
Annonce